04.03.2022 / 14:01
StoryEditor

Ranking TOP 100 największych ukraińskich marek. Sprawdź jak wyglądają i nie pomyl ich bojkotując rosyjskie produkty

Jeśli konflikt się utrzyma, Polska będzie pierwszym krajem, do którego będą kierować się Ukraińcy (shutterstock.com)
Pojawiają się kolejne sygnały wskazujące, że polscy konsumenci bardzo często nie odróżniają marek ukraińskich producentów od brandów produkowanych w Rosji. Szczególnie gdy są one pisane cyrlicą. Jeśli ktoś chce bojkotować „rosyjskie” produkty niech spojrzy na Ranking TOP 100 największych ukraińskich marek przygotowany przez firmę MPP Consulting, tak aby ich w szlachetnym zrywie nie pomylić. Zestawieniem podzieliła się firma badawcza Inquiry.

W pierwszej dziesiątce zestawienia największych ukraińskich marek znalazły się takie marki jak: Nemiroff (wódka), Obolon (piwo), Chernigovskoe (piwo), Khortitsa (wódka), Kyivst...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 58% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.08.2024 / 14:59
StoryEditor
Eksperci dyskutują o przyszłości Poczty Polskiej. Czy transformacja modelu biznesowego naszego narodowego operatora pocztowego może się powieść?
Punkt odbioru paczek Poczty Polskiej (fot. materiały prasowe)

Kilka dni temu prezes Poczty Polskiej Sebastian Mikosz zaprezentował plan transformacji spółki, który ma przekształcić firmę w nowoczesne kuriersko-detaliczno-finansowo-cyfrowe przedsiębiorstwo. Zapowiedzi szefa Poczty są ambitne i racjonalne, ale co na ten temat sądzą eksperci związani z logistyką, e-commerce i handlem detalicznym.

Prezes Mikosz poinformował, że zmiany obejmą kluczowe obszary działalności, w tym modernizację IT, logistyki oraz sieci sprzedaży, a także dostosowanie do zmieniających się waru...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.08.2024 / 22:53
StoryEditor
Sieć Dino coraz bardziej samowystarczalna energetycznie. Spółka coraz mocniej inwestuje w fotowoltaikę
Sklep Dino w Łodzi

Sieć supermarketów Dino Polska kontynuuje montaż paneli fotowoltaicznych na dachach marketów Dino. Dzięki tym inwestycjom zapotrzebowanie Grupy Dino na energię elektryczną w coraz większym stopniu jest zaspokajane z odnawialnych źródeł energii.

Liczba marketów Dino mających własne instalacje fotowoltaiczne zwiększyła się z 2138 na koniec 2023 r. do 2 289 na koniec czerwca 2024 r. To oznacza, że instalacje fotowo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. wrzesień 2024 00:57