25.05.2022 / 07:49
StoryEditor

Ponad 1000 uczestników na Retail Trends 2022. Za nami święto polskiego handlu

Na zdj. kongres Retail Trends 2022 (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Za nami kongres Retail Trends 2022, który powrócił w stacjonarnej formule i zgromadził ponad 1 tys. uczestników (w tym ponad 100 prelegentów) i ponad 100 wystawców. W kilku salach tematycznych debatowaliśmy o najważniejszych trendach i o przyszłości handlu oraz branży FMCG w Polsce, regionie i na świecie. Dziękujemy za udział i zachęcamy do śledzenia relacji z wydarzenia - zarówno tych, które już można znaleźć na naszych portalach wiadomoscihandlowe.pl i wiadomoscikosmetyczne.pl, jak i tych, które opublikujemy dziś i w ciągu najbliższych dni.

Po edycjach online konferencje Kongres Rynku FMCG i Forum Branży Kosmetycznej powróciły w formule stacjonarnej w nowej odsłonie, pod parasolową marką Retail Trends. Formuła Retail Trends 2022 zakłada stworzenie otwartej społeczności i miejsca, gdzie branże FMCG oraz kosmetyczna dzielą się doświadczeniami oraz czerpią inspiracje. To także przestrzeń do rozmowy, spotkań i dyskusji między uczestnikami, prelegentami oraz firmami, które biorą udział w wydarzeniu.

Program Forum i Kongresu wypełniły liczne prezentacje i dyskusje panelowe, w których wzięli udział przedstawiciele sieci handlowych, sklepów internetowych, firm producenckich, usługodawców dla handlu/FMCG, agencji badawczych i doradczych. Tematem przewodnim kongresu były zjawiska i trendy wpływające na rynek spożywczy i kosmetyczny.

Dyskusje, debaty i spotkania odbyły się w salach tematycznych: „Trendy w cyfryzacji i ostatniej mili”, „Trendy w formatach handlowych” oraz „Trendy konsumenckie”. Powstała także Sala Ukraińska, w której polscy dostawcy mogli się spotkać z przedstawicielami ukraińskich sieci handlowych, chcącymi nawiązać kontakty biznesowe.

W Sali start-upów by foodtech.ac najbardziej innowacyjne polskie start-upy spożywcze zaprezentowały swoje produkty.

Przestrzeń wystawienniczą wypełniły stoiska ponad 100 wystawców z sektora food i kosmetycznego, na których kupcy mają okazję spotkać się z dostawcami i zapoznać z ich najnowszą ofertą.  

Pierwsze relacje z prezentacji i debat kongresowych można już znaleźć na portalach wiadomoscihandlowe.pl i wiadomoscikosmetyczne.pl. W kolejnych dniach publikować będziemy kolejne materiały tekstowe i fotorelacje z Retail Trends 2022 - zachęcamy do śledzenia naszych serwisów.

Lista partnerów kongresu Retail Trends 2022 (mat. własne)

 

09.01.2025 / 15:54
StoryEditor
Konsument pod lupą ekspertów - zapraszamy na cykl debat i prelekcji podczas Retail Trends 2025
Retail Trends 2024 - debaty, prelekcje, prezentacje, spotkania cieszyły się dużym zainteresowaniem naszych gości. W tym roku również proponujemy bardzo bogaty program kongresu (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Ostatnie miesiące pokazały, że klient, który od zawsze był i jest w centrum uwagi sektora FMCG, potrafi nie raz zaskoczyć producentów FMCG oraz sieci handlowe. Podczas Retail Trends 2025 wraz z ekspertami wytypujemy kluczowe czynniki, które będą kształtowały zachowania i potrzeby konsumentów w najbliższym czasie.

Tak jak każdy klient jest inny, tak strategii, które mają być odpowiedzią na zmieniające się potrzeby konsumencie, też jest wiele. Dlatego też podczas  kongresu Retail...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.01.2025 / 14:28
StoryEditor
Żabka uruchamia nowe narzędzie Żabka Ads - Shopper-Driven Media. Witamy w świecie retail mediów
Wartości sprzedaży do klientów końcowych w sklepach Żabka wyniosła 22,8 mld zł (Shutterstock)

Żabka Ads umożliwia reklamodawcom skuteczne docieranie do milionów odbiorców, codziennie dokonujących zakupów w sklepach Żabka. Dzięki dobrze rozwiniętej infrastrukturze cyfrowych nośników, których jest już ponad 1500, klienci na ekranach będą mogli zobaczyć już nie tylko oferty produktowe, ale i usługi, informacje o wydarzeniach, czy np. akcjach społecznych. Kampanie będą mogły być prowadzone w skali ogólnopolskiej i lokalnie, a reklamodawcy otrzymają rekomendacje, w jaki sposób skutecznie docierać ze swoimi przekazami do klientów.

Ruszyła rejestracja na kongres Retail Trends 2025! Zapisz się już teraz, aby spotkać się 1 kwietnia 2025 r. w Warszawie z czołowymi przedstawicielami świata handlu i FMCG. ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. styczeń 2025 14:53