02.02.2023 / 17:39
StoryEditor

Pierwsza Żabka Nano rozpoczęła regularną obsługę klientów w obiekcie Microsoftu w Seattle

Żabka na NRF 2023 w Nowym Jorku (fot. mat. prasowe)
Koncept Żabka Nano został zaprezentowany amerykańskiej publiczności podczas tegorocznej konferencji NRF 2023 Retail’s Big Show w Nowym Jorku, której przebieg relacjonował w połowie stycznia portal wiadomoscihandlowe.pl. W czwartek detalista poinformował w mediach społecznościowych, że sklep pop-up został uruchomiony w jednym z obiektów firmy Microsoft w Seattle.

Sklep pop-up Żabka Nano został uruchomiony w należącym do firmy Microsoft centrum Industry Experience Center w Seattle, gdzie mogą go odwiedzać i czerpać inspirację przedst...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.08.2024 / 16:04
StoryEditor
Krynica Vitamin rezygnuje z inwestycji w nowy zakład produkcyjny. Co się stało?
Napoje firmy Krynica Vitamin, fot. Krynica Vitamin

Firma Krynica Vitamin zrezygnowała z planowanej na terenie Kleszczowskiej Strefy Przemysłowej w Żłobnicy inwestycji. Dlaczego producent napojów nie wybuduje nowego zakładu i magazynu?

Producent napojów, firma Krynica Vitamin zrezygnowała z planowanej budowy zakładu produkcyjnego oraz kompleksu magazynowo-logistycznego na terenie Kleszczowskiej Strefy Pr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.08.2024 / 13:35
StoryEditor
Frisco ze wzrostem przychodów i spadkiem wartości koszyka. Segment projekty w Eurocashu rośnie dzięki dwóm spółkom
Samochód dostawczy Frisco (fot. Katarzyna Bochner)

Choć Grupa Eurocash chwali się wzrostem sprzedaży rok do roku we Frisco i Dużym Benie, niepokoić może fakt spadku średniej wartości koszyka o 5 proc. r/r w sklepie internetowym z żywnością oraz pierwszy raz odnotowana niższa liczba sklepów działających pod szyldem Duży Ben.

Eurocash zalicza Frisco i Dużego Bena do segmentu „projekty” razem z Kontigo i Abc na kołach. O ile te dwie ostatnie marki nie raportują ostatnio najlepszych wyników to trudno n...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. wrzesień 2024 01:11