04.07.2023 / 09:53
StoryEditor

McDonald’s z nową możliwością w aplikacji. Punkty obniżą ceny za zamówienia

McDonald‘s (fot. McDonald‘s)
W aplikacji McDonald’s pojawiła się nowa promocja „Masz punkty? Masz promkę?”, która dostępna jest w ramach programu lojalnościowego MojeM Nagrody. Zdobyte punkty można wykorzystać do zakupu kanapek, napojów czy zestawów w obniżonych cenach.

Już od ponad roku goście McDonald’s posiadający konto w aplikacji McDonald’s, mogą korzystać z programu lojalnościowego MojeM Nagrody. Za każde zrealizowane zamówienie klienci nagradzani są punktami, które następnie, mogą wymieniać na nagrody dostępne w aplikacji.

Dotąd zebrane punkty wymienić można było na darmowe produkty lub gadżety. Nowością dostępną od 21 czerwca do 23 lipca są specjalne oferty rabatowe, czyli produkty w obniżonych cenach przy „dopłacie” punktowej.

Żeby skorzystać z nowej promocji „Masz Punkty? Masz promkę!” należy zainstalować na smartfonie aplikację McDonald’s (Polska) oraz  przystąpić do programu lojalnościowego MojeM Nagrody. Następnie w sekcji MojeM należy wybrać ofertę promocyjną oraz zeskanować jej kod podczas składania zamówienia w restauracji lub na linii drive-thru. Z promocji można skorzystać również w ramach oferowanej przez aplikację McDonald’s funkcji Zamów i Odbierz umożliwiającej złożenie zamówienia w  aplikacji McDonald’s, a jego odbiór przy ladzie kasowej, przy stoliku, w McDrive lub na miejscu parkingowym przed restauracją.

Każde zamówienie w ramach nowej oferty promocyjnej pozwala też zarobić nowe punkty na swoje konto.

Promocji MojeM Nagrody towarzyszy kampania marketingowa pod hasłem „Masz punkty? Masz promkę”, w ramach której powstał 30-sekundowy spot reklamowy podkreślający zalety zbierania punktów w programie lojalnościowym. Kampania otrzymała także wsparcie z zakresu działań digital i PR. Za realizacje, w tym opracowanie idei kreatywnej, strategii kampanii odpowiada agencja DDB. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD, moderacją social media i obsługą aktywacji w aplikacji Dentsu Creative (Isobar), a działania PR powierzono agencji 24/7Communication. 

Komentarze (0)

Nie znaleziono komentarzy

Zostaw swoje komentarze

18.03.2025 / 19:25
StoryEditor
Branża kosmetyczna ma potężny wkład w unijną gospodarkę. Niesprawiedliwe przepisy nie mogą ograniczać jej konkurencyjności
CEO czołowych firm kosmetycznych, reprezentujący sojusz Value of Beauty, przekonują unijne władza do zmiany tzw. dyrektywy ściekowej (fot. materiały prasowe)

Szefowie czołowych europejskich firm kosmetycznych w tym polskiej firmy Ziaja, zrzeszeni w sojuszu Value of Beauty wybrali się do Brukseli, by kontynuować dialog z władzami UE na temat temat wpływu unijnych regulacji na globalną konkurencyjność branży. Nie pojechali tam z pustymi rękami.

Sojusz Value of Beauty zaprezentował w Brukseli nowy raport opracowany przez Oxford Economics, który ukazuje znaczącą społeczno-ekonomiczny rolę sektora kosmetycznego.

Ile branża beauty wnosi do europejskiej gospodarki?

Sektor kosmetyczny wnosi 180 miliardów euro do PKB UE z tytułu wydatków konsumentów i konsumentek na urodę oraz pielęgnację osobistą, co oznacza 496 milionów euro generowanych każdego dnia. Jego bezpośredni wkład w PKB wynosi 78 miliardów euro i przewyższa takie sektory produkcyjne, jak napoje, tekstylia i transport lotniczy. Firmy produkujące kosmetyki do higieny osobistej w UE wyeksportowały towary o wartości 26 miliardów euro na rynki pozaunijne, czyniąc UE 27. największym eksporterem kosmetyków na świecie.

Co więcej, w sektorze zatrudnionych jest w sumie prawie 3,2 miliona osób w Europie. To więcej niż wynosi łączna liczba pracowników w 13 państwach członkowskich UE, takich jak Dania i Finlandia.

Branża kosmetyczna UE nieustannie się rozwija (wydatki na badania i rozwój przekroczyły 2 miliardy euro w 2021 r., przy wzroście o 30 proc. w latach 2013-2021) i jest liderem w na rynkach globalnych – aż 5 z 7 największych firm kosmetycznych ma siedzibę w UE.

Dyrektywa ściekowa do poprawki

Jednak ta przewaga konkurencyjna nie jest jej dana na zawsze i w przyszłości może być zagrożona – przestrzegają członkowie Value of Beauty. Polityka i przepisy UE mogę nie pozwolić sektorowi na utrzymanie wiodącej pozycji na arenie międzynarodowej. Chodzi tu m.in. o niedawno przyjęte przepisy, dotyczące tzw. dyrektywy ściekowej.

Dlatego sojusz apeluje o ich przegląd i zmianę w kierunku, który zapewni, że wszystkie sektory przyczyniające się do mikrozanieczyszczeń w wodzie zostaną odpowiednio obciążone odpowiedzialnością, zgodnie z zasadą „zanieczyszczający płaci”.

To podejście nie tylko przyspieszy rozwój bardziej zrównoważonych produktów we wszystkich sektorach, ale także zapobiegnie nadmiernemu obciążeniu kosztami jednego z nielicznych europejskich sektorów przemysłowych o globalnym znaczeniu – argumentują członkowie Value of Beauty

Jakie firmy tworzą Value of Beauty?

Sojusz Value of Beauty zrzesza takie firmy jak Albéa Group, Ancorotti Cosmetics, Beiersdorf, Capua 1880, Cosmetic Valley, dsm-firmenich, FIABILA, Givaudan, IFF, IFRA, KIKO Milano, L’Oréal Groupe, PATYKA, Puig, Verescence i Ziaja.

Organizacja powstała w styczniu 2024 r. i została utworzono po to, aby zapewnić, że cały łańcuch wartości w branży kosmetycznej będzie uwzględniany przez europejskich decydentów politycznych i uznawany za strategiczny sektor dla społeczeństwa i gospodarki UE.

Komentarze (0)

Nie znaleziono komentarzy

Zostaw swoje komentarze

20.03.2025 / 08:31
StoryEditor
Marcin Grossy, dyrektor operacyjny Netto Polska, weźmie udział w kongresie Retail Trends 2025
Marcin Grossy dyrektor operacyjny Netto Polska (fot. Netto Polska)

Dyrektor operacyjny Netto Polska Marcin Grossy wystąpi na scenie podczas kongresu Retail Trends 2025, który odbędzie się już 1 kwietnia w Warszawie. Menedżer weźmie udział w fireside chacie pt. "Nowy konsument, nowy koncept, nowe otwarcie".

W trakcie dyskusji Marcin Grossy opowie o tym, jak nowy koncept sklepu Netto 4.0 odpowiada na potrzeby konsumentów i wyzwania rynkowe. Rozmowa z przedstawicielem duńskiej sieci ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

Komentarze (0)

Nie znaleziono komentarzy

Zostaw swoje komentarze

01. kwiecień 2025 12:01