Już od ponad roku goście McDonald’s posiadający konto w aplikacji McDonald’s, mogą korzystać z programu lojalnościowego MojeM Nagrody. Za każde zrealizowane zamówienie klienci nagradzani są punktami, które następnie, mogą wymieniać na nagrody dostępne w aplikacji.
Dotąd zebrane punkty wymienić można było na darmowe produkty lub gadżety. Nowością dostępną od 21 czerwca do 23 lipca są specjalne oferty rabatowe, czyli produkty w obniżonych cenach przy „dopłacie” punktowej.
Żeby skorzystać z nowej promocji „Masz Punkty? Masz promkę!” należy zainstalować na smartfonie aplikację McDonald’s (Polska) oraz przystąpić do programu lojalnościowego MojeM Nagrody. Następnie w sekcji MojeM należy wybrać ofertę promocyjną oraz zeskanować jej kod podczas składania zamówienia w restauracji lub na linii drive-thru. Z promocji można skorzystać również w ramach oferowanej przez aplikację McDonald’s funkcji Zamów i Odbierz umożliwiającej złożenie zamówienia w aplikacji McDonald’s, a jego odbiór przy ladzie kasowej, przy stoliku, w McDrive lub na miejscu parkingowym przed restauracją.
Każde zamówienie w ramach nowej oferty promocyjnej pozwala też zarobić nowe punkty na swoje konto.
Promocji MojeM Nagrody towarzyszy kampania marketingowa pod hasłem „Masz punkty? Masz promkę”, w ramach której powstał 30-sekundowy spot reklamowy podkreślający zalety zbierania punktów w programie lojalnościowym. Kampania otrzymała także wsparcie z zakresu działań digital i PR. Za realizacje, w tym opracowanie idei kreatywnej, strategii kampanii odpowiada agencja DDB. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD, moderacją social media i obsługą aktywacji w aplikacji Dentsu Creative (Isobar), a działania PR powierzono agencji 24/7Communication.
Komentarze (0)
Zostaw swoje komentarze