13.12.2021 / 10:07
StoryEditor

Konsumenci zmieniają zachowanie. W Black Friday sklepy z RTV i AGD mocno straciły na odwiedzalności

Black Friday (materiały prasowe)
Placówki największych w Polsce sieci z RTV i AGD odnotowały w Black Friday o 43 proc. mniejszy ruch niż w 2019 roku, czyli przed pandemią. Odwiedziło je o blisko 45 proc. mniej klientów. Te wyniki są lepsze niż w 2020 roku, gdy spadki w relacji rocznej wyniosły 61 proc. i prawie 59 proc. Mimo to, według ekspertów, sytuacja jest poważna. 

Jak wynika z analizy Proxi.cloud i Uce Research, przeprowadzonej na podstawie monitoringu zachowań przeszło 180 tys. konsumentów w ponad tysiącu sklepów, w miniony Black Friday ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.03.2025 / 18:07
StoryEditor
Eurocash pozostanie w 2025 r. pod ostrą presją dyskontów. Czy firmie pomoże przyjęta strategia rozwoju sieci franczyzowych? [ANALIZA]

Grupa Eurocash nie powinna się spodziewać istotnej poprawy po przychodowej stronie. Natomiast biorąc pod uwagę zmianę CFO i trwające procesy w spółce pod kątem efektywności kosztowej, większej poprawy należałoby oczekiwać na poziomie EBITDA. Presja ze strony korporacyjnych sieci handlowych nie zmaleje, sytuację może poprawić strategia integrująca sieci partnerskie, zakładająca m.in. rozwój parasolowej marki i aplikacji "Moje sklepy". Analiza Domu Maklerskiego Noble Securities.

Wstępne dane Grupy Eurocash za IV kw. 2024 r. opublikowane na początku lutego br. zdają się potwierdzać tezę, że trudno będzie o poprawę przychodów. Analitycy DM Noble Securitie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.04.2025 / 18:51
StoryEditor
Anna Mitura, PepsiCo: Relacja ‘zetek‘ z marką nie może być transakcyjna [RETAIL TRENDS 2025]

Młody konsument, zwłaszcza z pokolenia Z, ceni autentyczność, oryginalność i głębokie relacje. Chce wyróżniać się, ale też potrzebuje bezpieczeństwa i bliskości — wbrew stereotypom 80 proc. młodych wybiera spędzanie czasu w domu. Dla marek to wyzwanie: relacja z konsumentem nie może być transakcyjna. Zetki są gotowe zapłacić więcej za nowości, które oferują doświadczenia, nie tylko produkt. Równie ważna jest dla nich nostalgia, popkultura oraz naturalna, ludzka komunikacja, szczególnie przez influencerów.

Budując skuteczne kampanie, warto pamiętać o ich stylu życia. Liczą się krótkie formy, obecność w digitalu (YouTube, Twitch, muzyka), a także autentyczność i reagowanie na trend...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02. kwiecień 2025 06:09