24.05.2023 / 10:30
StoryEditor

Kongres Retail Trends 2023 - poznaj zaktualizowaną listę gości

Na zdj. ubiegłoroczna edycja kongresu Retail Trends (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Chcesz poznać najnowsze trendy, które będą kształtowały rynek FMCG w bliższej i dalszej przyszłości? Szukasz pomysłów na poprawę rentowności biznesu oraz odpowiedzi na pytania: jak zbudować odporny biznes i wykorzystać do tego zielone rozwiązania? Jak poradzić sobie z kryzysem kosztowym i konsumentem nastawionym tylko na cenę? Odpowiedzi na te oraz wiele innych pytań dostaniesz już niebawem, podczas kongresu Retail Trends 2023! Zapraszamy.

Dowiedz się co myślą szefowie największych firm handlowych
Zarządzający największymi firmami z branży FMCG podzielą się podczas debat kongresowych swoim spojrzeniem na rynek, wyrażą swoje wątpliwości, wskażą wyzwania i szanse, jakie daje trudny dla wielu przedsiębiorców kryzys kosztowo-cenowy. Powiedzą, jak sobie radzą i jak chcą się rozwijać i budować biznes w nadchodzących miesiącach i latach.

Poznaj nowych ludzi z biznesu FMCG
Podczas kongresu w jednym miejscu spotkasz menedżerów, dyrektorów zarządzających, prezesów i właścicieli firm z szeroko rozumianej branży FMCG. Będziesz miał więc okazję nawiązać z nimi bezpośrednie kontakty i powiększyć bazę dotychczasowych klientów, a także wymienić się z nimi własnymi doświadczeniami.

Spotkaj się ze znajomymi przy kawie
Choć pandemia pokazała, że spotkania i rozmowy biznesowe online są możliwe, to nic nie zastąpi kontaktu oraz wymiany poglądów twarzą w twarz. Na kongresie Retail Trends będziesz miał do nich mnóstwo okazji. Może wreszcie spotkasz klienta, z którym nie widziałeś się od lat i usiądziesz z nim na chwilę, żeby wypić kawę...

Zaprezentuj siebie, swoje produkty i usługi
Kongres Retail Trends 2023 to nie tylko debaty, prezentacje i prelekcje. Wydarzeniu towarzyszą targi top-produktów, nowości rynkowych i innowacyjnych rozwiązań handlowych, podczas których Ty także możesz zaprezentować innym portfolio swoich wyrobów i uslug, a także zainspirować się tym, co na rynek wprowadzają inni.

Udział w Retail Trends 2023 potwierdzili m.in.:
• Włodzimierz Wlaźlak, Prezes Zarządu, Lidl Polska
• Paweł Surówka, Prezes Zarządu, Grupa Eurocash   
• Przemysław Ciaś, Członek Zarządu, Grupa Eurocash
• Tareck Ouaibi, Prezes Zarządu, Carrefour Polska
• Przemysław Kijewski, Dyrektor ds. Operacyjnych, Żabka Polska
• Krzysztof Andrzejewski, Przewodniczący Rady Nadzorczej, sieć Studenac z Chorwacji
• Krzysztof Tokarz, Prezes Zarządu, Grupa Kapitałowa Specjał  
• Wojciech Czernek, Prezes Zarządu, PHZ Baltona
• Dariusz Sinkiewicz, Dyrektor Zarządzający ds. Handlowych i Innowacji, Lagardère Travel Retail Polska
• Tomasz Waligórski, Dyrektor Generalny, Intermarché  
• Mirosław Huczek, CEO, TEDi Polska
• Monika Kolaszyńska, CEO, Super-Pharm Polska
• Agnieszka Koc, Environmental Director, Jerónimo Martins Polska, Biedronka
• Michał Iwanciw, Retail Director, Allegro
• Milos Ryba, Head of Retail Solution, IGD
• Marek Sypek, Prezes Zarządu, Stock Polska  
• Maciej Herman, CEO, Lotte Wedel
• Marek Lipka, Członek Zarządu, Dyrektor Handlowy i Supply Chain, Carrefour Polska
• Wojciech Kamiński, Dyrektor Zarządzający, Maxi Zoo Polska  
• Jakub Grzelak, Dyrektor Zarządzający ds. Retail, CCC
• Paweł Głogowski, Współzałożyciel, Fyrtel Market  
• Grzegorz Bielecki, Członek Zarządu, Dyrektor Operacyjny, Frisco
• Małgorzata Piekarska, Dyrektor Marki/Klienta/Data/ Digital/IT, Auchan Retail Polska
• Marian Zych, Prezes Zarządu, Livio, Grupa Kapitałowa Specjał
• Piotr Dopierała, Dyrektor Logistyki i Supply Chain, Auchan Retail Polska
• Remigiusz Czernecki, Wiceprezes Zarządu, Grupa Kapitałowa Specjał
• Ryszard Wysokiński, Head of Department Strategic Expansion, Kaufland Polska Markety
• Krzysztof Łagowski, Dyrektor Sklepów Convenience, Carrefour Polska
• Mirosław Wawryszczuk, Członek Zarządu, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Stokrotka
• Jarosław Brudnicki, Dyrektor Zakupów, Polomarket
• Piotr Lubiewa-Wieleżyński, Dyrektor Rozwoju Sprzedaży, Carrefour Polska
• Witold Ferenc, Założyciel, CEO, OpenApp  
• Paweł Wierzbicki, Dyrektor Zarządzający, Toyota Matrial Handling Polska
• Anna Kurnatowska, Country Manager, Too Good To Go
• Krzysztof Szultka, Dyrektor Marketingu, Polomarket  
• Sylwester Mroczek, Menedżer Rozwoju Formatów i Konceptów, Carrefour Polska
• Malgorzata Bochenek, Country Business Development and Transformation Manager, Ikea Retail Polska
• Andrzej Ruszkowski, Deputy Operational Director for Non-Fuel Offer, Anwim, stacje Moya
• Jarosław Kociszewski, Director of Automation Business Development - Products & Solutions, Toyota Material Handling
• Marcin Popławski, E-Business Manager, Nestlé Polska
• Arkadiusz Kawa, Dyrektor, Sieć Badawcza Łukasiewicz - Poznański Instytut Technologiczny
• Michał Gójski, Partner, PwC Polska
• Maciej Kroenke, Partner, Strategy&
• Marek Kempka, Head of Customer Experience and Innovation, IQS  
• Paweł Grabowski, Dyrektor Rozwiązań Bezobsługowych, Żabka Future
• Joanna Tomczyk, Central Europe BID Manager, GXO
• Honorata Jarocka, Principal Analyst, Mintel
• Jacek Ledwoń, Dyrektor Operacyjny, GXO
• Andrzej Szałowski, Dyrektor Marketingu i e-Commerce, Grupa Eurocash
• Sebastian Starzyński, Prezes, Take Task, futurolog
• Michał Połetek, Business Development Managera, GFT Polska
• Kiril Marinov, General Manager, Henkel Polska
• Łukasz Matyjaszczyk, Head of Data Analytics, GFT Polska
• Mikołaj Pawlak, Head of Foodservice & Coffee, Shell Polska
• Marek Pospiszyl, Prezes, CH E.Leclerc we Wrocławiu
• Arkadiusz Nowicki, Dyrektor Operacji Logistycznych, Żabka Polska
• Michał Rudecki, Client Director, NielsenIQ
• Anna Krawczyk, Senior Commercial Executive, Advanced Analytics, NielsenIQ
• Krzysztof Łuczak, Head of Retail, Grupa Blix
• Katarzyna Waśko-Cicha, Sales Group KAM Drugstore, Henkel Consumer Brands
• Jakub Nowak, Prezes Zarządu JNT Group, Członek Rady Głównej ZP Polskiej Rady
• Robert Wójcik, Solutions Advisor, Brand & Communication Strategist Omnichannel CX
• Krzysztof Domeradzki, Media Domain Operational Lead, Kantar  
• Piotr Kaczmarski, Dyrektor Sprzedaży, Członek Zarządu, Sodexo
• Feym Fliegner, CPMO, Lite e-Commerce
• Konrad Robak, Country & Business Development Manager, Tomra Collection Polska
• Marta Cegielnik, Associate Director, Retail Agency Colliers Polska
• Marcin Putra, Partner, Mc Kinsey Company Poland
• Marta Marczak, Strateg Marketingowy
• Marcin Nowakowski, Associate Partner, Mc Kinsey Company Poland
• Maciej Czapiewski, dyrektor ds. nowych technologii, Mago
• Agnieszka Górnicka, Prezes Zarządu, Inquiry
• Dominika Gofron, Consumer App Director, Żabka Polska
• Marek Zachalski, analityk, Centrum Monitorowania Rynku (CMR)

 

Kliknij tutaj i dowiedz się więcej o Retail Trends 2023.

Rejestracja na kongres: https://retailtrends.pl/wez-udzial/

 

17.07.2024 / 16:11
StoryEditor
Jak Elon Musk i firma SpaceX zmieniają logistykę kontraktową w Polsce i na świecie? Jak wykorzystać Starlinki w logistyce?
Elon Musk
Operator logistyki kontraktowej ID Logistics wdraża do swoich lokalizacji szybki internet satelitarny. Do końca 2025 r. ponad 400 zakładów firmy w Europie w tym Polsce, Ameryce Północnej i Azji będzie podłączonych do technologii satelitarnej Starlink, należącej do firmy SpaceX Elona Muska. To pierwsze tego typu wdrożenie w branży logistycznej.

Firma ID Logistics zdecydowała się na przyspieszenie i zwiększenie jakości dostępu do internetu w swoich kluczowych lokalizacjach, w tym także w Polsce. Operator nawiązał global...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.07.2024 / 09:32
StoryEditor
Lidl spadł na ostatnie miejsce w rankingu cenowym ASM. Sprawdź, jak wypadły inne sieci handlowe
Lidl chwali się swoją pozycją w koszyku Faktu, ale o koszyku ASM chyba chciałby zapomnieć (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Spośród 13 sieci handlowych uwzględnianych w badaniu ASM Sales Force Agency, w czerwcu zakupy były najdroższe w Lidlu. Pełny koszyk produktów kosztował w dyskontowej sieci 319,22 zł, podczas gdy u lidera cenowego, czyli w sieci Auchan, za analogiczny zestaw płacono 231,91 zł. Jak wypadły inne sieci?

Na podium, poza siecią Auchan, znalazły się Biedronka (262,13 zł) i Makro Cash&Carry (289,41 zł). Relatywnie wysoko uplasowały się także sieci Selgros (290,49 zł) i Kau...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. lipiec 2024 14:20