02.06.2022 / 10:44
StoryEditor

Carrefour wchodzi w projekt InPost Fresh. InPost wyjdzie ze swoim projektem m-commerce poza Warszawę

Do platformy InPost Fresh dołączył Carrefour (shutterstock, wiadomoscihandlowe.pl)
Po ponad roku od uruchomienia pilotażu i kilku miesiącach zapowiadanych zmian, InPost dodaje w usłudze InPost Fresh kolejnego operatora spożywczego i wychodzi poza Warszawę. Firma kurierska nawiązała współpracę z Carrefourem, co jej zdaniem przyspieszy rozwój m-commerce w Polsce.

InPost i Carrefour rozpoczęły współpracę w zakresie usług mobile commerce. Carrefour został, kolejnym po Makro Cash&Carry, operatorem spożywczym z którym przewoźnik podpisał umo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.04.2025 / 16:02
StoryEditor
Żabka reaktywowała ofertę alkoholu przypominająca subskrypcję. Sieć broni się: "to nie abonament"!
Na zdj. sklep sieci Żabka (fot. Maciej Nowaczyk/mat. prasowe; zdjęcie ilustracyjne)

Do Żabki powróciła oferta, w ramach której klienci mogą od razu zapłacić za 24 piwa, a następnie odbierać je w sklepach w ciągu 20 dni od daty zakupu, np. po jednym piwie. Wywołało to oburzenie niektórych internautów, którzy zarzucają franczyzowej sieci przynajmniej przekroczenie niepisanej granicy w działaniach marketingowych. Sieć natychmiast ustosunkowała się do tych zarzutów.

Przypomnijmy, że już latem 2024 r. Żabka wprowadziła podobną ofertę, ochrzczoną w internecie mianem "piwonamentu", co nawiązywało do subskrypcji na kawę, nazywaną przez Ż...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.04.2025 / 18:02
StoryEditor
Komisja Europejska daje Polsce tydzień na powstrzymanie grypy ptaków. Jakie ograniczenia musimy wprowadzić?
KE daje Polsce tydzień na powstrzymanie grypy ptaków (fot. Canva + MRiRW)

Komisja Europejska zgodziła się złagodzić obostrzenia dla polskich producentów drobiu i jaj. Ale dość ostre restrykcje i tak będą obowiązywać w trzech regionach. Za kilka dni przekonamy się czy to wystarczy, czy jednak polska branża drobiarska będzie musiała liczyć się z większymi zakazami.

KE przyjęła polskie propozycje dotyczące zwalczania grypy ptaków

17 kwietnia 2025 roku Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi poinformowało, że Komisja Europejska przyjęła zaproponowane przez Głównego Lekarza Weterynarii działania alternatywne dot. zwalczania grypy ptaków w Polsce. To dobra wiadomość dla branży drobiarskiej, bowiem pierwotnie KE proponowała użycie środków, które mogłyby być zabójcze dla tego sektora.

Więcej na ten temat możesz przeczytać w artykule: KE może nałożyć embargo na polski drób. „Wzrosną ceny mięsa i jajek”.

Z pierwotnych propozycji KE najwięcej szkód dla sektora dotyczył zakazu zasiedlania kurników, w których komercyjnie utrzymywany jest drób na terenie województw: wielkopolskiego, łódzkiego, kujawsko-pomorskiego, mazowieckiego oraz warmińsko-mazurskiego. Prawdziwą opcją atomową dla producentów drobiu i jaj było objęcie strefą zakazu aż 5 województw, w których znajdują się zagłębia drobiarskie. Konsekwencją takiego zapisu byłaby możliwość wstrzymania eksportu polskie mięsa drobiowego przez państwa spoza UE.

– Zamiast restrykcji obejmujących prawie całą produkcję drobiu w Polsce, udało się wyznaczyć jedynie 3 klastry – mówi Krzysztof Jażdżewski, Główny Lekarz Weterynarii.

Dlatego przez dwa tygodnie trwały negocjacje pomiędzy polską weterynarią w przedstawicielami Komisji Europejskiej.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 77% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25. kwiecień 2025 20:27