03.03.2023 / 18:20
StoryEditor

Dwuwymiarowe kody 2D zrobią nową rewolucję w handlu detalicznym. Zmiana obejmie sklepy i producentów

Przesyłka
Kod EAN - mniej lub bardziej znają go wszyscy, począwszy od producentów poprzez dystrybutorów, detalistów i konsumentów. To jeden z fundamentów Systemu GS1. Symbolika EAN jest powszechnie stosowana w detalu, a dźwięk jej skanowania słyszymy 10 miliardów razy dziennie. EAN stanowi graficzne odzwierciedlenie wyłącznie numeru GTIN i nie ma w nim zapisanych informacji, np.: o dacie ważności, partii produkcyjnej, kraju pochodzenia, czy cenie.

Zdaniem Hanna Walczak, ekspertki ds. standardów GS1 w GS1 Polska rozwiązaniem, wciąż rosnącego apetytu na dodatkowe dane, mogą być kody dwuwymiarowe (2D).

- Kody 2...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.04.2025 / 19:50
StoryEditor
Netto oddało Chełm bez walki. Wiemy, co powstanie w lokalizacji, którą Salling Group postanowiło sprzedać
Powstająca na miejscu, w którym kiedyś działało Tesco Galeria Lwowska ma zostać otwarta wiosną 2026 r. (fot.  Mallison Polska)

Wiosną 2026 r. w Chełmie ma zostać otwarta Galeria Lwowska. Będzie ona działała w miejscu, które już żyło handlem, ale jego potencjał, przynajmniej w ocenie właściciela sieci Netto, był za mały.

Lokalizacja w centrum miasta, w otoczeniu wielkich osiedli mieszkaniowych, w sąsiedztwie placówek takich sieci jak Media Expert, RTV Euro AGD, Biedronka, Carrefour, Lidl, Pe...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.04.2025 / 10:15
StoryEditor
Żabka bierze na celownik centralną Polskę. Sieć convenience planuje potężną inwestycję pod Łodzią
Żabka na szczycie PKiN w Warszawie, fot. Żabka

Spółka Żabka Polska, zarządzająca siecią ponad 11 000 sklepów convenience w Polsce i za granicą ma ambitny cel rozwoju. Firma widzi potencjał na otwarcie niemal 20 000 sklepów w naszym kraju, aby go osiągnąć inwestuje w rozwój łańcucha dostaw, który pozwoli obsłużyć tak potężną liczbę placówek handlowych. Już za kilka dni firma pokaże swój nowy magazyn pod Wrocławiem, a już wkrótce ruszy realizacja dużej inwestycji pod Łodzią.

Sieć logistyczna Żabki to obecnie 11 centrów dystrybucyjnych i terminali w Polsce oraz 8 w Rumunii. Już w tym tygodniu operator oficjalnie uruchomi centrum logistyczne w Kątach ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24. kwiecień 2025 08:47