11.01.2023 / 20:35
StoryEditor

Carrefour tworzy zestaw 25 produktów marki własnej, za który klienci zapłacą mniej niż 100 zł

Akcja Antyinflacja w Carrefour (Carrefour)
Carrefour rozszerza zakres działań, które mają ograniczyć skutki inflacji odczuwalnej przez konsumentów. We wszystkich hiper- i supermarketach sieć rozpoczęła „Akcję Antyinflacja”, która opiera się na pięciu zobowiązaniach pozwalających klientom oszczędzać pieniądze na każdych zakupach. Detalista przygotował również tzw. koszyk oszczędności, czyli zestaw 25 produktów marki własnej.

Inflacja, która w znacznym stopniu wpłynęła na zmianę postaw konsumenckich, sprawia, że coraz więcej osób poszukuje okazji cenowych i sposobów na oszczędzanie. 

W ra...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.07.2024 / 10:23
StoryEditor
Czy młodzi Polacy chcą nocnej prohibicji na stacjach paliw? Widać duże rożnice między dużymi a małymi miastami
Na zdj. stacja paliw PKN Orlen (fot. materiały prasowe)

Według najnowszego badania opinii publicznej przeprowadzonego przez UCE Research i Grupę Blix 48,7 proc. Polaków w wieku 18-35 lat jest za wprowadzeniem bezwzględnego i całkowitego zakazu sprzedaży alkoholu nocą na stacjach paliw. Częściej za wprowadzeniem takiego rozwiązania opowiadają się kobiety.

Wprowadzenia zakazu nie chce 41 proc. badanych. Z kolei 10,3 proc. ankietowanych nie potrafi się określić w tej kwestii.

– W kontekście rosnącej świadomości społecznej na te...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.07.2024 / 13:06
StoryEditor
Bazary i targowiska idą w odstawkę. Przedsiębiorcy coraz mniej chętnie podejmują się sprzedaży pod chmurką
Stoisko na bazarze w Krakowie (Shutterstock)

Z roku na rok maleje liczba przedsiębiorców, którzy w zakresie swojej działalności mają wpisaną sprzedaż na straganach i targowiskach. Z danych firmy Dun & Bradstreet wynika, że w pierwszej połowie 2024 roku było ich 73,7 tys., natomiast dziesięć lat temu liczba ta wynosiła niemal 90 tys.

Powoli, ale w zauważalny sposób maleje liczba przedsiębiorców, którzy prowadzą swoją działalność na straganach i targowiskach. Wśród tych, którzy zdecydowali się handlować poza ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27. lipiec 2024 19:12