17.08.2022 / 00:45
StoryEditor

Blik rośnie we wszystkich kanałach. Biznes napędzają tradycyjne terminale płatnicze w tym płatności zbliżeniowe

Dariusz Mazurkiewicz, prezes zarządu Polskiego Standardu Płatności, operatora płatności mobilnych Blik (Blik)
Użytkownicy Blika zrealizowali w II kw. 2022 r. 292 mln transakcji o wartości 38,7 mld zł. W tym czasie najszybciej rosła liczba płatności w tradycyjnych terminalach płatniczych – było ich 55,3 mln – co oznacza wzrost aż o 182 proc. rok do roku. Istotny wpływ na uzyskany w tym kanale wynik miało stale zwiększające się zainteresowanie płatnościami zbliżeniowymi.

Jak wyglądało pierwsze półrocze Blika?

Drugi kwartał 2022 roku przyniósł ponadprzeciętne wyniki transakcyjne Blika. Użytkownicy zrealizowali w tym czasie niemal 300 mln...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.07.2024 / 17:25
StoryEditor
Zmiana w kadrze Grupy Eurocash. Marta Królikowska dołącza do ekipy Delikatesów Centrum jako nowa dyrektor
Marta Królikowska, dotychczasowa szefowa projektu Faktora Win została dyrektor ds. sieci agencyjnej w Delikatesach Centrum (fot. materiały prasowe)

Grupa Eurocash zasila zespół menedżerów odpowiedzialnych za Delikatesy Centrum. Dyrektorem ds. sieci agencyjnej w Delikatesach Centrum została Marta Królikowska, która wcześniej była szefową konceptu Faktoria Win.

Marta Królikowska rozpoczęła nowy rozdział kariery w Grupie Eurocash. Od lipca br. piastuje nowe stanowisko – dyrektor ds. sieci agencyjnej w Delikatesach Centrum.

Z Abc,...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.07.2024 / 14:01
StoryEditor
Live commerce – Polacy wydają większe kwoty na zakupach podczas transmisji na żywo
Live commerce popularne głównie na Facebooku (fot. Shutterstock)
Jak wynika z cyklicznego badania agencji Inquiry, poziom znajomości i popularność live commerce – zakupów realizowanych podczas transmisji na żywo – utrzymuje się przez ostatnie dwa lata na stabilnym poziomie. Ta forma sprzedaży funkcjonuje głównie w mediach społecznościowych. Tym, co uległo zmianie, jest kwota jednorazowych zakupów – obserwujemy jej znaczący wzrost.

Agencja Inquiry po raz trzeci zrealizowała badanie dotyczące znajomości pojęcia „live commerce” oraz zwyczajów związanych z takimi zakupami. Z terminem „live commerce” spo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. lipiec 2024 19:28