30.06.2021 / 14:43
StoryEditor

UOKiK vs. Kaufland, wrażliwość cenowa Polaków, walka z marnowaniem żywności. Obejrzyj Wiadomości Handlowe [ODCINEK 20]

Obejrzyj najnowsze Wiadomości Handlowe (fot. mat. własne)
W najnowszym odcinku Wiadomości Handlowych dyskutowaliśmy o znaczeniu cen przy podejmowaniu decyzji zakupowych przez Polaków. Rozmawialiśmy też o wszczęciu postępowania przez UOKiK wobec sieci Kaufland, której urząd zarzuca nadużywanie przewagi kontraktowej w relacjach z dostawcami. Przyjrzeliśmy się także kwestii marnowania żywności - to spory problem polskich konsumentów, ale handel (i nie tylko) stara się walczyć z wyrzucaniem produktów. Zachęcamy do obejrzenia odcinka.

Wiadomości Handlowe tworzone są przez naszą redakcję we współpracy z Telewizją BIZNES24. Gospodarzem programu jest Michał Kokoszkiewicz.

Tym razem naszymi gośćmi byli:...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 44% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.11.2024 / 09:15
StoryEditor
Intermarche stawia na marki własne. Sieć chce wykonać ambitny plan do 2026 roku
Intermarche stawia na marki własne (fot. Shutterstock)

Francuski detalista Intermarche wprowadza gruntowne zmiany w strategii swoich marek własnych. Firma zapowiada uproszczenie oferty, odświeżenie opakowań oraz ambitny cel, który chce zrealizować do 2026 roku.

Intermarché obecnie oferuje aż 9500 produktów w ramach 32 marek własnych, takich jak Chabrior (ciastka), Paquito (soki), Pâturages (nabiał) czy Pommette (art. higieniczne dla ni...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.11.2024 / 09:58
StoryEditor
Nestle, Procter & Gamble i inne firmy mogły nieświadomie wykorzystywać olej palmowy z nielegalnie wykarczowanego rezerwatu. Trwa dochodzenie
East Kalimantan/IndonesiaMarch 13, 2019Workers on oil palm plantations are harvesting palm fruit, for further processing delivered to palm oil mills.

Grupa firm, obejmująca Nestle oraz Procter & Gamble przeprowadziły dochodzenie w sprawie pochodzenia oleju palmowego, który według organizacji ekologicznej pochodził z nielegalnie wykarczowanego rezerwatu przyrody w Indonezji. Koncerny wyjaśniają sprawę i podejmują kroki zaradcze.

Amerykańska organizacja Rainforest Action Network (RAN) twierdzi, że prawnie chronione lasy deszczowe w indonezyjskim rezerwacie przyrody Rawa Singkil zostały w ostatnich ośmiu ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24. listopad 2024 03:19