27.04.2021 / 16:33
StoryEditor

Lidl stawia na fotowoltaikę. W 2021 r. ponad 120 obiektów z takim rozwiązaniem

Farma Fotowoltaniczna Tymbark ()
Lidl stawia na nowe rozwiązania: fotowoltaikę jako bezemisyjne źródło produkcji energii elektrycznej. Od tego roku, nowo wybudowane sklepy będą posiadać instalację fotowoltaiczną, a dodatkowo zostanie ona zainstalowana w 60 istniejących już placówkach, co oznacza, że w 2021 roku sieć osiągnie liczbę ponad 120 obiektów z takim rozwiązaniem.

W przesłanej do portalu wiadomoscihandlowe.pl wiadomości, Lidl podkreślił, że w swoich placówkach wykorzystuje ekologiczne rozwiązania, w tym m.in.: odzysk ciepła z urządzeń chł...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.07.2024 / 09:05
StoryEditor
Unilever planuje potężne zwolnienia! Pracę stracą tysiące osób
Unilever nie podał jeszcze, ilu pracowników zamierza zwolnić w Polsce (fot. JHVEPhoto/Shutterstock)
Unilever do końca 2025 r. zamierza zwolnić co trzecią osobę pracującą w biurze. Gigant branży FMCG tnie koszty, by poprawić rentowność.

Według "Financial Times", w samej Europie do końca przyszłego roku pracę straci 3-3,2 tys. osób. W skali globalnej zwolnionych ma zostać do 7,5 tys. pracowników.

Co ze z...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.07.2024 / 09:14
StoryEditor
Wojna dyskontów wkracza nawet na plażę. Biedronka i Lidl promują się na wakacjach
Gazetka Lidla i Biedronki (fot. Lidl, Biedronka)
Cenowa rywalizacja Lidla i Biedronki trwa w najlepsze Ta pierwsza twierdzi, że w kurortach ceny konkurenta są wyższe, ta druga, że to nie prawda, a większość konsumentów na wakacjach i tak wybiera zakupy w sklepie z logo owada.

Lidl już od kilku tygodni prowadzi kampanię, w której sugeruje, że Biedronka różnicuje ceny w swoich sklepach – w bogatszych rejonach Polski są one wyższe, a w pozostałych niższ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. lipiec 2024 09:01