17.01.2022 / 13:40
StoryEditor

Lidl Polska poddał ocenie ekspertów swoje działania w ramach strategii Reset Plastic

Sklep sieci Lidl (Lidl Polska)
Polski oddział sieci Lidl poddał się analizie WWF Polska. Organizacja zapoznała się z działaniami sieci na rzecz redukcji zużycia plastiku wykorzystywanego w łańcuchu dostaw. Podejmowane przez sieć działania zostały wysoko ocenione przez ekspertów.

W branży detalicznej wykorzystanie zasobów w postaci materiałów transportowych i opakowań jest koniecznie, aby w bezpieczny sposób zapewnić klientom dostęp do artykułów spożywcz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.07.2025 / 12:27
StoryEditor
Tak Polacy płacą w sklepach za zakupy. Dominuje płatność kartą, ale...
(fot. Shutterstock)

Bezgotówkowe formy płatności stają się codziennością dla coraz większej liczby Polaków. Jak pokazują najnowsze dane Polasik Research przygotowane na zlecenie Fundacji Polska Bezgotówkowa, w 2024 roku aż 69 proc. transakcji w punktach handlowo-usługowych zrealizowano cyfrowo. Na podium najczęściej wybieranych metod płatności znalazły się: karty płatnicze (41 proc.), gotówka (31 proc.) oraz płatności mobilne NFC (18 proc.).

Z badania jasno wynika, że polski rynek płatności przechodzi dynamiczną transformację. Jeszcze w 2016 roku gotówka odpowiadała za 68 proc. transakcji, a w 2005 roku zaledwie 2 p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.07.2025 / 14:45
StoryEditor
Poczta Polska chce być love brandem. Wypuszcza gadżety dla swoich wiernych fanów
Do sklepu internetowego Poczty Polskiej ”wjechały” firmowe gadżety (fot. Fotokon/Shutterstock; Poczta Polska)

Poczta Polska wprowadziła do oferty swojego sklepu internetowego gadżety firmowe. Czy spotkają się one z równie ciepłym przyjęciem, jak analogiczne produkty dla fanów Biedronki, Lidla czy Żabki?

Fani Poczty Polskiej mogą już zamówić w e-sklepie firmy gadżety państwowego operatora. "Ekskluzywna Kolekcja Poczty Polskiej dla pasjonatów i kolekcjonerów" - tak nazwano nowy a...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30. lipiec 2025 02:12