23.11.2023 / 17:49
StoryEditor

InPost policzy ślad węglowy dostawy paczki i... pokaże wynik klientom w aplikacji mobilnej

Automat paczkowy firmy InPost (fot. mat. prasowe)
InPost pozwoli klientom na sprawdzenie w aplikacji mobilnej śladu węglowego dostarczanej paczki. Nowa opcja stanie się dostępna po zaktualizowaniu aplikacji do najnoszej wersji.

InPost zapewnia, że liczy ślad węglowy paczki na całej jej trasie, ale w aplikacji pokaże klientom wyłącznie ślad węglowy z ostatniej mili. Dlaczego? Firma tłumaczy, że to właśn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.06.2024 / 10:56
StoryEditor
UOKiK bada skargi klientów na dwa internetowe sklepy odzieżowe należące do Grupy Kapitałowej Immobile
UOKiK bada skargi klientek korzystających z oferujących odzież sklepów internetowych Laurella oraz Quiosque, naleążąych do Grupy Kapitałowej Immobile (fot. Shutterstock)
Od początku roku do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wpłynęło 90 skarg na internetowe sklepy laurella.pl i quiosque.pl, należące do notowanej na warszawskiej giełdzie Grupy Kapitałowej Immobile. Na co narzekają klienci i jak tłumaczy się właściciel brandów?

Z informacji przekazanych Pulsowi Biznesu przez UOKiK wynika, że klienci sklepów laurella.pl i quiosque.pl zgłaszają, że nie otrzymują zamówionych produktów. Skarżą się też na...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.06.2024 / 14:48
StoryEditor
Lagardère wprowadza na Lotnisko Chopina nowy koncept premium. To sygnał zmian jakie przechodzi branża travel retail
Marka Boss w The Fashion Gallery na Lotnisku Chopina, fot. Lagardere
Lagardère Travel Retail w Polsce wzmacnia segment premium. Nowa odsłona konceptu The Fashion Gallery na lotnisku Chopina to oferta powiększona o kolejne ekskluzywne marki: Max Mara Weekend, Zadig & Voltaire, a także damskie kolekcje BOSS i Polo Ralph Lauren. To kolejny krok Grupy w procesie podnoszenia standardów w sektorze duty free i fashion.

Już od 5 czerwca pasażerowie Lotniska Chopina mogą odwiedzać The Fashion Gallery w nowej, odświeżonej formule. Powierzchnia dedykowana marce Ralph Lauren powiększyła się o połow...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. lipiec 2024 05:42