30.05.2023 / 00:22
StoryEditor

Grupa Eurocash inwestuje w instalacje fotowoltaiczne i rozwiązania ograniczające zużycie energii

Eurocash kształci swoje przyszłe kadry (fot. mat. prasowe, Eurocash)
W celu skutecznego zarządzania zużyciem energii w tak rozbudowanej organizacji, Grupa Eurocash stworzyła narzędzie, które pozwala na kompleksowe zebranie danych o zużyciu i kosztach energii. Analiza wyników umożliwia grupie na wykonanie pogłębionych audytów, które skutkują realizacja dalszych inicjatyw energooszczędnych, m.in. modernizację systemów grzewczych, wymianę oświetlenia i budowę własnych źródeł zasilania oraz systemów kontroli temperatury pomieszczeń. Wdrażane są także praktyki, które pozwalają minimalizować pobór energii poza godzinami pracy obiektów.

 

W 2022 roku całkowite zużycie energii ze źródeł nieodnawialnych w Grupie Eurocash wyniosło 1 231 532,38 GJ, a wielkość osiągniętej redukcji w porównaniu do 2021 ro...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.11.2024 / 10:16
StoryEditor
Rajstopy o zapachu czekolady, czyli Wedel i Gatta wchodzą w kooperację
Rajstopy i skarpety ze wspólnej linii Gatty i Wedla (fot. Gatta)

Producent czekolady oraz wytwórca rajstop, bielizny i koszulek nawiązali współpracę i stworzyły linię z aromatem czekoladowym.

Całość kolekcji ma brązowy kolor. Pośród produktów znalazły się skarpety w czekoladowy wzór, a także koszulki, rajstopy i męskie bokserki, które… pachną czekoladą....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 74% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.11.2024 / 12:32
StoryEditor
Strategia KiK na rozwój w Polsce. Jan Skowron, CEO: Jesteśmy pierwszym dyskontem niespożywczym w Polsce, który uruchomił własny sklep internetowy
Jan Skowron, dyrektor zarządzający KiK Polska (fot. materiały prasowe)

W zeszłym roku sieć KiK dokonała pionierskiego kroku, stając się pierwszym dyskontem niespożywczym w Polsce, który uruchomił własny sklep internetowy. Jak powiedział portalowi wiadomoscihandlowe.pl Jan Skowron, dyrektor zarządzający KiK Polska, wejście w kanał e-commerce spotkało się z entuzjazmem klientów.

Rozwój e-commerce KiK w Polsce wspiera powstałe pod koniec ubiegłego roku, pierwsze centrum dystrybucyjne niemieckiego dyskontera na terenie naszego kraju. Jak informuje firma, ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23. listopad 2024 22:15