10.09.2021 / 14:44
StoryEditor

Castorama będzie sprzedawać rośliny tylko w doniczkach z recyklingu

Castorama będzie sprzedawać zioła w ekologicznych doniczkach (Castorama Polska)
Castorama, wspierając gospodarkę obiegu zamkniętego i dbając o odpowiednie opakowania, stale poszerza gamę produktów wykonanych z dbałością o środowisko, tym razem w kategorii doniczek i paletek ogrodowych.

Rośliny są nieodłączną ozdobą naszych wnętrz oraz ogrodów, pomagają nam się zrelaksować, sprawiają, że dobrze się czujemy w ich otoczeniu. Dodatkowo wpływają korzystnie na jakoś...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.12.2024 / 10:41
StoryEditor
Grupa Orbico i Authentic Brands Group łączą siły. Czy Champion zyska nowy impet w Europie?
Sklep marki Champion (fot. Shutterstock)

11 grudnia 2024 roku Grupa Orbico oraz Authentic Brands Group ogłosiły podpisanie długoterminowego partnerstwa, które otwiera nowy rozdział dla rozwoju marki Champion w regionie EMEA. Jak wpłynie to na rozwój marki?

Umowa obejmuje 10-letnią licencję (z opcją przedłużenia) na prowadzenie działalności Champion, a także przejęcie przez Orbico podmiotów prawnych i sklepów detalicznych marki w E...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.12.2024 / 15:50
StoryEditor
Tomasz Walczak, Intermarché: chcemy być najbardziej lubianą siecią supermarketów w Polsce
Tomasz Walczak, dyrektor marketingu Intermarché

Sieć Intermarché ujawniła plany rozwoju na 2025 rok. Marka zamierza otworzyć około 15 sklepów, nowe centrum dystrybucyjne, kolejne stacje paliw, a także mocno zainwestować w platformę e-commerce. Firma podkreśla, że m.in. dzięki wzmocnieniu oferty i jakości kategorii świeżych, chce uzyskać status najbardziej lubianej sieci supermarketów spożywczych w naszym kraju.

Intermarché - franczyzowa sieć działająca w ramach Grupy Muszkieterów, zapowiedziała sporo działań na rynku FMCG w 2025 roku. Firma ma ambicje, by stać się ulubionym supermark...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. grudzień 2024 09:55