29.05.2024 / 12:02
StoryEditor

Carrefour Polska uruchomi 170 punktów ładowania pojazdów elektrycznych w ramach strategicznej współpracy z firmą Eleport

Paweł Doleciński i Agata Kopytyńska (fot. Przemysław Blechman)
Carrefour oraz Eleport – dostawca usług infrastruktury ładowania pojazdów elektrycznych – ogłaszają podpisanie strategicznej umowy o współpracy na polskim rynku. Umowa dotyczy uruchomienia 170 punktów ładowania przy ponad 70 obiektach handlowych należących do Carrefour, zlokalizowanych w 65 polskich miastach.

Umowa, która została podpisana, ustanawia wspólną inicjatywę pomiędzy Carrefour Polska i Eleport, mającą na celu rozwój sieci stacji ładowania pojazdów elektrycznych na terenie całej Polski. Dzięki tej współpracy Carrefour zaoferuje komfort swoim klientom, umożliwiając im łatwiejsze, bardziej dostępne i przyjazne dla środowiska ładowanie samochodów elektrycznych energią pochodzącą w 100 proc. z odnawialnych źródeł.

Jest to zgodne z filarami planu strategicznego "Carrefour 2026" ogłoszonego przez Grupę w listopadzie 2022 roku i zakładającego w ramach strategii zrównoważonego rozwoju, m.in. znaczącą redukcję gazów cieplarnianych o 30 proc. do 2025 roku, o 50 proc. do 2030 roku oraz o 70 proc. do 2040 roku w porównaniu do roku 2019, które wyznaczone zostały trajektorią wzrostu temperatury 1,5°C. Sieć mobilizuje swoich dostawców i klientów do aktywnego włączenia się do działań w tym zakresie.

170 punktów ładowania przy 70 sklepach w 65 miastach

Pierwsze z objętych umową 170 punktów ładowania, które zostaną zlokalizowane przy ponad 70 obiektach należących do Carrefour w 65 polskich miastach, zostaną uruchomione jeszcze tego roku. Obecnie trwają pracę związane z procesem administracyjnym oraz przygotowaniem każdej z lokalizacji do montażu urządzeń. Celem obu partnerów jest jak najszybsze uruchomieniu urządzeń we wszystkich lokalizacjach.

– Głównym celem globalnej strategii Carrefour, której wyrazem jest plan strategiczny "Carrefour 2026" jest przyspieszenie transformacji firmy poprzez zobowiązanie, aby być jak najbardziej dostępnym dla klientów, budować firmę przyszłości oraz konsolidować nasz model zrównoważonego rozwoju. Wszystkie te elementy możemy odnaleźć w naszym partnerstwie z Eleport, które dodatkowo pomoże nam zrealizować jeszcze ambitniejsze cele w zakresie redukcji emisji CO2. W 2023 roku cała nasza Grupa zredukowała ją o 38 proc., co oznacza, że dwa lata wcześniej osiągnęliśmy nasz cel jej redukcji o 30 proc. do 2025 roku, wyznaczony trajektorią wzrostu temperatury 1,5°C – mówi Agata Kopytyńska, członkini Komitetu Wykonawczego i dyrektorka ds. nieruchomości, ekspansji i aktywów Carrefour Polska.

Z kolei Eleport, jako dostawca usług ładowania, widzi w tej współpracy szansę na dalsze poszerzanie swojej sieci i dostępności usług ładowania w Polsce.

– Współpraca z Carrefour Polska to dla nas kolejny kamień milowy wzmacniający obecność na polskim rynku. Dzięki temu partnerstwu będziemy mieli możliwość zaoferowania klientom sieci w kilkudziesięciu polskich miastach możliwości szybkiego ładowania samochodów w czasie codziennych zakupów. Szczególnie cieszy nas, że znaleźliśmy partnera, z którym łączy nas chęć aktywnego budowania rozwiązań przyjaznych środowisku w zakresie transportu – mówi Paweł Doleciński, dyrektor sprzedaży w Eleport.

29.10.2024 / 16:17
StoryEditor
Grupa Specjał zapowiada XXVII Międzynarodowe Targi Biznes Żywność Medycyna Auto Flota
XXVII Międzynarodowe Targi Biznes Żywność Medycyna Auto Flota

Grupa Kapitałowa Specjał wraz ze współorganizatorami wydarzenia zaprasza do udziału w kolejnej edycji „Międzynarodowych Targów Biznes Żywność Medycyna Auto Flota”, które odbędą się w dniach 6-7 listopada 2024 roku w G2A Arena Centrum Wystawienniczo–Kongresowym Województwa Podkarpackiego w Jasionce k. Rzeszowa. Zaprezentuje tu swoją ofertę ponad 350 wystawców.

Największe wydarzenie wystawienniczo-handlowe w południowo-wschodniej Polsce powraca jesienią z kolejną, już XXVII edycją. Wydarzenie odbędzie się w formule stacjonarnej, a jedn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31.10.2024 / 14:59
StoryEditor
Biedronka otworzyła dwa kolejne sklepy, które ucierpiały przez powódź
Sklep Biedronki w Branicach został w ostatnich dniach przywrócony do stanu sprzed powodzi. fot. Jeronimo Martins

Podczas wrześniowej powodzi ucierpiało wiele firm i sklepów, w tym należące do sieci Biedronka. Sieć, poza pomocą powodzianom, działała w kierunku jak najszybszego przywrócenia działalności sklepów. W ostatnim czasie po popowodziowych remontach otworzyły się sklepy w Bytomiu i w Branicach.

W obydwu obiektach (w Bytomiu przy ul. Frenzla 26 oraz w Branicach przy ul. Młyńskiej 19 A) konieczne było osuszanie oraz wymiana tynków i malowanie powierzchni. Do tego wymi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12. listopad 2024 23:19