09.02.2022 / 08:41
StoryEditor

Carrefour deklaruje, że do 2030 r. wyeliminuje z łańcucha dostaw 20 megaton rocznych emisji CO2

Carrefour, francuski gigant światowego handlu żywnością, zachęca swoich dostawców, którzy przystąpili do programu Food Transition Pact, do zredukowania w perspektywie 2030 r. 20 megaton rocznych emisji CO2, związanych z produkcją i konsumpcją żywności. Postępy w realizacji tego celu będą monitorowane na platformie stworzonej przez Carrefour wspólnie z PepsiCo oraz ponad 20 innymi międzynarodowymi dostawcami detalisty..

Platforma cyfrowa umożliwi Carrefourowi monitorowanie postępów i zaangażowania swoich dostawców w walkę z globalnym ociepleniem, będzie też służyć do prezentowania różnych innow...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.01.2025 / 19:22
StoryEditor
Kaufland robi wprawki do rywalizacji z Biedronką na Słowacji. Niemiecka sieć w najnowszej kampanii nawiązuje do biedronkowego hasła
W najnowszej kampanii reklamowej sieci Kaufland prowadzonej na Słowacji pojawią się nawiązania do przekazów Biedronki, która wkrótce wchodzi na tamtejszy rynek (fot. Shutterstock)

Debiut Biedronki na Słowacji, do którego ma dojść w pierwszym kwartale tego roku, zmusza sieci obecne na tamtejszym rynku do intensywnych działań marketingowych. W kampanii reklamowej Kauflandu widać nawiązania do przekazu używanego przez Jeronimo Martins do promowania Biedronki.

Biedronka na Słowacji, podobnie jak w Polsce, ma kojarzyć się klientom przede wszystkim z niskimi cenami. Na ten sam przekaz stawiają też inne sieci obecne na tamtejszym rynk...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.01.2025 / 10:38
StoryEditor
Grupa CCC rozpoczyna budowę nowego, potężnego centrum logistycznego na potrzeby sieci HalfPrice
Siedziba Grupy CCC w Polkowicach (mat. prasowe)

Grupa CCC kontynuuje inwestycje w Polkowicach. Do dotychczasowego zaplecza logistycznego dołączy magazyn, przeznaczony do bosługi sieci HalfPrice. Inwestycja pochłonie ok. 200 mln zł.

Grupy CCC przygotowuje budowę nowoczesnego magazynu, który zapewni obsługę wszystkich operacji logistycznych związanych z przyjęciem, dostosowaniem i dystrybucją towarów do całe...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. styczeń 2025 11:48