08.09.2021 / 14:49
StoryEditor

Biedronka poprawia jakość wyrobów świeżych oraz marki własnej i stawia na edukację starszego konsumenta

Wnętrze dyskontu Biedronka (mat. prasowe)
Sieć pochwaliła się, że w 2020 roku przeprowadziła 1200 audytów i niezapowiedzianych kontroli dostawców produktów świeżych oraz marki własnej. Przełożyło się to na wyraźny spadek reklamacji od klientów.

Spadek jest wyraźny, ponieważ sięgną aż 50 proc. – informuje sieć w swoim raporcie o zrównoważonym rozwoju. Biedronka przeszkoliła też dodatkowo ponad 19 tys. pracowników w zakr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.08.2024 / 17:01
StoryEditor
Terapia niską ceną, czyli upuszczanie krwi Biedronce [FELIETON]
Biedronka wykrwawia się na wojnie promocyjno-cenowej z Lidlem (fot. daily_creativity/Shutterstock)

Obecna wojna cenowo-promocyjna między Biedronką i Lidlem przybiera coraz częściej bardzo osobisty charakter i coraz bardziej kuriozalne formy. To nie zmienia jednak faktu, że wojna toczy się o grube pieniądze, niekoniecznie te zaoszczędzone przez klienta, ale te, których nie będzie można wydać na rozwój. Lidl chce wykrwawić Biedronkę, Biedronka musi ocalić wizerunek najtańszej sieci, ale także znaleźć fundusze na dalszą ekspansję, również za granicą.

Co dzieje się z polskim konsumentem?

Dlaczego pomimo stabilnej sytuacji gospodarczej w kraju (z pozytywnymi perspektywami), widocznej poprawy nastrojów i niewiarygodnej o...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.08.2024 / 15:15
StoryEditor
Z Netto Polska do OBI. Witold Baran dołączył do zespołu sieci DIY. Jakie stanowisko objął?
Witold Baran, dyrektor zarządzający asortymentem i łańcuchem w Obi Polska (fot. LinkedIn)

Witold Baran objął stanowisko dyrektora zarządzającego asortymentem i łańcuchem w Obi Polska.

Witold Baran to menadżer z ponad 20-letnim doświadczeniem i osiągnięciami w poprawianiu wyników organizacji w zakresie sprzedaży, zakupów, zarządzania łańcuchem dostaw oraz zarz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25. sierpień 2024 02:59