29.03.2021 / 08:15
StoryEditor

Zarządzanie cenami: Kiedy promocja jest opłacalna?

Wyprzedaż, promocja w sklepie spożywczym (Shutterstock)
W handlu, tak samo jak w każdym innym sektorze gospodarki, firmy powielają ruchy konkurencji. Dotyczy to również promocji. To musi być dobre, skoro robią tak inni – rozumują detaliści. Nic bardziej mylnego, szczególnie kiedy kopiowanie posunięć rywala nie jest poprzedzone właściwą analizą opłacalności całej akcji oraz nie uwzględnia specyfiki branży, w jakiej działa dany sklep.

Promocje mogą dotyczyć właściwie wszystkich produktów znajdujących się w asortymencie sklepu, jednak nie wszystkie przynoszą podobne korzyści. Kupujący są bardziej wrażliwi na p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. listopad 2024 22:18