16.12.2020 / 11:35
StoryEditor

Świąteczny visual merchandising - jak przygotować witryny na Boże Narodzenie?

Paweł Waśko, ekspert ds. visual merchandisingu w ASM Sales Force Agency (ASM Sales Force Agency) (materiał partnera)
Sklepowa półka czy witryna w okresie przedświątecznym powinna przyciągać uwagę klientów, wyróżniać się nie tylko oferowaną gamą produktów, lecz także ich kreatywną prezentacją. Jak zadbać o to, by działania przed Bożym Narodzeniem były efektowne i efektywne zarazem? Radzi Paweł Waśko - ekspert ds. visual merchandisingu w ASM Sales Force Agency.

Czas przez Świętami Bożego Narodzenia to zwyczajowo najgorętszy okres w handlu i najważniejszy moment w roku dla sprzedawców i marketerów. W galeriach handlowych, butikach czy n...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. grudzień 2024 06:19