14.01.2019 / 09:38
StoryEditor

Sprzedaż na tzw. kreskę – czy to legalne?

(fot. wiadomoscihandlowe.pl, zdjęcie ilustracyjne)
Wydawałoby się, że w dobie obowiązku prowadzenia kas fiskalnych, nie uda się znaleźć sklepu, który zaoferowałby klientowi sprzedaż na tzw. „kreskę”, inaczej „na zeszyt”. Nic bardziej mylnego.

W dalszym ciągu zdarza się, że sprzedawcy pozwalają stałym klientom dokonać zapłaty za towar w późniejszym terminie, zwłaszcza w małych sklepikach osiedlowych, czy na wsiach. Of...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.10.2024 / 11:53
StoryEditor
Właściciel Pijalni Wódki i Piwa rozszerza portfolio o nową markę z segmentu pizzerii
W portfolio grupy Mex Polska najdują się takie koncepty gastronomiczne, jak Pijalnia Wódki i Piwa, The Mexican, Chicas&Gorillas, PanKejk.

Mex Polska stawia na rozwój oraz multibranding. Zarząd grupy zadecydował o rozszerzeniu swojej oferty gastronomicznej o nowy format z segmentu pizzerii, zawierając porozumienie z pomysłodawcą cenionego przez konsumentów konceptu – marką Pizzanova.

Ten krok potwierdza długoterminowe zaangażowanie w rozwój multibrandingu, który jest fundamentem budowania wartości grupy kapitałowej Mex Polska – podała firma w swoim komunikac...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.10.2024 / 13:14
StoryEditor
Coface Polska: branża HoReCa zapomina o kryzysie
Wg Dun&Bradstreet blisko 3 tys. firm z branży HoReCa zawiesiło swoją aktywność w 1 półroczu 2024 (fot. Makro Polska)

Branża HoReCA zapomniała o kryzysie. Mimo zauważalnego spadku zyskowności działalności wśród restauratorów, popyt na ich usługi pozostał stabilny - wynika z najnowszych danych Coface. Ponadto po raz pierwszy od czasu rozpoczęcia pandemii Covid-19 ilość podmiotów w branży HoReCa netto wzrasta.

Koniunktura i nastroje w sektorze usług w Europie są zdecydowanie lepsze, niż w przemyśle. W bieżącym roku rośnie liczba pasażerów obsługiwanych przez linie lotnicze. Szczególn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. listopad 2024 08:00