11.03.2013 / 11:41
StoryEditor

Markowe wędliny na fali

()
Rynek wędlin ulega coraz większej polaryzacji. Kurczy się półka z produktami w średnich cenach na rzecz oferty ekonomicznej i premium. Wielu konsumentów woli kupić mniejszy kawałek wędliny, ale od znanego i sprawdzonego producenta.

Konsumenci dokonują coraz bardziej przemyślanych wyborów, kierując się nie tylko ceną, ale i jakością. Dotyczy to całej branży spożywczej, także wędlin. Pojawiają się ciągle now...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.07.2024 / 12:48
StoryEditor
Nastolatki uzależnione od wapowania? Co drugi Polak w wieku 16-17 lat przyznaje się do palenia e-papierosów
Co drugi Polak w wieku 16-17 lat przyznaje, że palił jednorazowe e-papierosy (fot. Shutterstock) 
Badanie przeprowadzone wśród polskiej młodzieży w wieku 16-17 lat dotyczące nawyków związanych z używaniem wyrobów nikotynowych ujawnia alarmujące tendencje. Wynika z niego, że e-papierosy jednorazowe paliło 54 proc. osób tym wieku. Co nastolatki zrobią, gdy te produkty znikną z legalnej sprzedaży?

Badanie przeprowadzone w marcu br. na grupie 500 Polaków w wieku 16-17 lat przez agencję Quantify (na zlecenie firmy Fusion Labs i sieci stacji paliw Moya) wskazuje, że sięg...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.07.2024 / 19:10
StoryEditor
Dyrektywa CSRD. Czy firmy z branży FMCG są gotowe na nowe wyzwania?
Od lewej: Łukasz Głuch, partner, PwC; Grzegorz Kozieja, dyrektor biura analiz sektora food and agri, Bank BNP Paribas; Przemysław Gostkiewicz, prezes, Sokołów (fot. mat. pras.)
Unijna dyrektywa CSRD (Corporate Sustainability Reporting Directive) wprowadza nowe obowiązki dotyczące ujawniania przez firmy informacji związanych ze zrównoważonym rozwojem. Określa ona jednolite standardy, według których spółki będą musiały raportować tego typu dane. Sprawozdania dotyczące zrównoważonego rozwoju staną się częścią sprawozdań z działalności, co oznacza, że będą upubliczniane razem ze sprawozdaniem rocznym. To koniec dowolności w zakresie czasu i standardów raportowania danych niefinansowych.

Dyrektywa CSRD wprowadza także wymóg atestacji danych niefinansowych. – Szacuje się, że nowymi regulacjami będzie około 50 tys. firm w Unii Europejskiej. W pierwszej kolejno...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07. lipiec 2024 14:19