23.08.2016 / 14:49
StoryEditor

Otwarta wojna cenowa w sieciach handlowych

Trwa walka o percepcję klienta (ceny, okazje) oraz krótkoterminowe zwiększanie ruchu w sklepach.
Zaostrza się rywalizacja na promocje w sieciach handlowych. Liczy się przy tym pomysł na przyciągnięcie uwagi klienta, bo zwykłe „20% taniej” przestaje przemawiać do odbiorcy. Od kilku tygodni widzimy coraz ostrzejsze zmagania i wymianę promocyjnych ciosów dwóch największych "dyskonterów" Lidla i Biedronki. Od kilku dni Lidl za zakupy na 100 zł daje bon na 20 zł. Biedronka odpowiada natychmiastowym rabatem na 25 zł za zakupy o wartości 199 zł. Dodatkowo firmy proponują punktowe promocje na pojedyncze produkty.

Ostatnie miesiące przyniosły zmianę w strategiach promocyjnych sieci handlowych. Sprzedaż jest coraz częściej wspierana bardzo krótkimi, punktowymi promocjami na określony produ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.03.2025 / 11:03
StoryEditor
TOP 10 wiadomości tygodnia: Donald Trump, Biedronka, Żabka, Allegro, Kaufland, Carrefour, konsolidacja rynku FMCG i lojalność

Coraz więcej wiemy o nowych strategiach sieci Carrefour i Kaufland w Polsce. Sieć Żabka zmaga się z oszustami, którzy próbują wykradać paczki klientów ze sklepów. A wojna celna, którą rozpętał Donald Trump daje się już we znaki amerykańskim firmom z sektora FMCG. O tym i wielu innych ciekawych tematach przeczytasz w informacyjnym podsumowaniu tygodnia.

image
FOTO: fot. Pexels

1. Cła wprowadzone przez Donalda Trumpa uderzają r...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.03.2025 / 18:47
StoryEditor
"Pizzowy" wskaźnik potencjału zakupowego Polaków Pyszne.pl. Czy stać nas na większe zakupy w fast-foodach?
Pyszne.pl publikuje własny indeks ekonomiczny (Shutterstock)

Mimo wyzwań związanych z inflacją i rosnącymi kosztami energii, Polaków stać na coraz więcej dań z restauracji – indeks Pyszne.pl pokazuje, że siła nabywcza konsumentów systematycznie rośnie od początku 2024 roku, a sytuacja w branży gastronomicznej się stabilizuje. Jak wskazują eksperci, sytuacja może jednak ulec zmianie między innymi z uwagi na… zmiany klimatu.

Dzięki znacznemu udziałowi w rynku dostaw jedzenia Pyszne.pl może obserwować i analizować, jak zmieniają się tendencje zakupowe Polaków w zestawieniu ze wskaźnikami gospodar...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25. marzec 2025 13:20