14.12.2021 / 13:19
StoryEditor

Marcin Dobek, Marek Dmitruk, Pricely: Sieci muszą nieustannie negocjować ceny. Rola kupca zyskuje na znaczeniu

Polacy uwielbiają promocje (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
- Nie opłaca się mieć niskich cen na całym asortymencie i tak samo nie opłaca się maksymalizować marży na całym asortymencie. Strategie są dokładnie doprecyzowane do konkretnej grupy produktów, ponieważ detalista może mieć inny pomysł na wyroby piekarnicze, a inny na alkohole - mówi Marcin Dobek, COO w firmie Pricely.

Jak wyglądają w tej chwili strategie cenowo-promocyjne w handlu detalicznym w Polsce?

M. Dobek

W większości są to strategie mieszane. Nie jest tak, że sieć ma jedną strateg...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. grudzień 2024 16:40