13.11.2023 / 15:31
StoryEditor

Jak Żabka naprawia Żabki? Sieć ratuje sklepy, które mają problemy ze sprzedażą. Ile placówek zostało objętych programem naprawczym?

Gabriel Malinowski, franczyzobiorca sklepu Żabka z Tryńczy
W kwietniu 2020 r. Żabka Polska uruchomiła projekt „Operacja Żabka”, w jego ramach firma pracuje z mającymi problemy franczyzobiorcami nad poprawą sprzedaży, a tym samym poprawę wyników finansowych, a także – jak podkreśla firma – nas wzrost ich zadowolenia ze współpracy z siecią. Od ubiegłego roku w programie uczestniczyło ponad 240 franczyzobiorców.

W 2022 r. inicjatywa objęła 58 sklepów w całej Polsce. W jej ramach przeprowadzono niemal 100 dedykowanych promocji w placówkach, biorących udział w projekcie. Wszyscy uczest...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.01.2025 / 15:11
StoryEditor
Lidl coraz bliżej 1000 sklepów w Polsce. Ile placówek niemiecki dyskonter ma na naszym rynku obecnie?
Polska wyróżnia się na tle innych rynków pod względem tempa rozwoju sieci Lidl (fot. Shutterstock)

23 stycznia Lidl uruchomi kolejny dyskont w Polsce. Będzie on zlokalizowany w Krakowie, gdzie operator miał dotąd 23 placówki. To otwarcie zbliża sieć do osiągnięcia liczby 1000 dyskontów na naszym rynku.

Najnowszy dyskont sieci Lidl w Krakowie, będzie zlokalizowany przy ul. Sołtysowskiej 20. Placówka, która ruszy 23 stycznia o godzinie 6.00 ma nieco ponad 1000 mkw. powierzchni s...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.01.2025 / 08:54
StoryEditor
Biedronka wprowadza opłatę recyklingową za jednorazowe torby foliowe, tzw. "zrywki". Kiedy trzeba ją zapłacić?
Biedronka, zdj. ilustracyjne (fot. Bartek Banaszak)

Sieć Biedronka informuje swoich klientów o wprowadzeniu od nowego opłaty recyklingowej za torby foliowe, przeznaczone do pakowania produktów sprzedawanych luzem, jeśli "zrywki" wykorzystane są niezgodnie z przeznaczeniem, np. do pakowania produktów paczkowanych. To obowiązek ustawowy.

Jak informuje sieć Biedronka w komunikacie dla klientów, opłata za "zrywki" wynosi 0,25 zł (0,20 zł + VAT). Została wprowadzona zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 czerwca 2013...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. styczeń 2025 02:11