02.10.2022 / 10:30
StoryEditor

Jak sieci handlowe redukują zużycie energii? Inteligentne oświetlenie to najszybsza droga do oszczędności [WEBINAR]

Koniecznie weź udział w webinarze portalu wiadomoscihandlowe.pl i firmy Signify (fot. Shutterstock)
Zapraszamy na webinarium współorganizowane przez redakcję portalu wiadomoscihandlowe.pl i firmę Signify, podczas którego pochylimy się nad tematyką inteligentnego oświetlenia w sklepie. To zagadnienie szczególnie istotne w czasach poszukiwania oszczędności przez sieci handlowe w związku z kryzysem energetycznym.

Gwałtowny wzrost kosztów prowadzenia działalności biznesowej daje się we znaki w zasadzie każdemu przedsiębiorcy. Problem znaczących podwyżek cen prądu (oraz ogrzewania) - tych, które już za nami i tych, które dopiero widać na horyzoncie - dotyka firmy w jeszcze większym stopniu niż konsumentów. Skłania to biznes do skrupulatnego przeglądu kosztów i cięcia wydatków wszędzie tam, gdzie tylko jest to możliwe.

Słyszymy już, że tej zimy niektóre sklepy mogą skracać godziny otwarcia, część placówek zapewne wygasi na noc szyldy i ekrany, ograniczy też oświetlenie w lokalu do minimum. Być może będzie je redukować także za dnia. Próba pogodzenia podejścia prooszczednościowego z jednoczesnym utrzymaniem komfortu zakupowego dla klientów dla wielu może okazać się wyzwaniem.

Jednym z obszarów, w którym obniżenie kosztów działalności jest możliwe, jest niewątpliwie oświetlenie i to właśnie na tym obszarze skupimy się podczas najbliższego webinaru z cyklu WH Fokus. Okazuje się, że znalezienie oszczędności w sklepie może być prostsze niż się to wydaje.

Podczas webinaru dowiesz się m.in. jak dzięki nowoczesnemu oświetleniu i systemowi jego sterowania można efektywnie ograniczać koszty prądu. Opowiemy również, jak rozwiązania służące oszczędności energii sprawdziły się w sieci Netto Polska.

Webinar odbędzie się 4 października 2022 r. o godz. 11.00.

Agenda webinaru:

1. Rola oświetlenia w sprzedaży a jego udział w kosztach inwestycyjnych i użytkowych – gdzie szukać usprawnień?

Agata Iwańska, Business Development Manager, Signify

2. Rozwiązania służące oszczędności energii oraz ich wpływ na osiąganie celów klimatycznych organizacji - case study sieci Netto Polska

Paweł Mroczek, Head of Facility Management w Netto Polska 

3. Zrównoważony rozwój inwestycji budowlanych

Wioletta Fabrycka, Climate Leadership, konsultant branży budowlanej w zakresie zrównoważonego rozwoju

4. Sesja Q&A
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Moderator:
Paweł Jachowski, z-ca redaktora naczelnego portalu wiadomoscihandlowe.pl

WYPEŁNIJ FORMULARZ I WEŹ UDZIAŁ W WEBINARZE

18.03.2025 / 09:43
StoryEditor
Moja Cena – nowy hard dyskont w Warszawie. Kolejny szyld sklepowy rosyjskich oligarchów [GALERIA]
Na zdj. sklep sieci Moja Cena w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na zdj. sklep sieci Moja Cena w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)fot. Wiadomoscihandlowe.pl
Na zdj. sklep sieci Moja Cena w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Moje Cena – nowy hard dyskont pod Warszawą (fot. wiadomoscihandlowe.pl)fot. Wiadomoscihandlowe.pl
Na zdj. sklep sieci Moja Cena w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na zdj. sklep sieci Moja Cena w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)fot. Wiadomoscihandlowe.pl
Na zdj. sklep sieci Moja Cena w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na zdj. sklep sieci Moja Cena w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)fot. Wiadomoscihandlowe.pl
Na zdj. sklep sieci Moja Cena w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na zdj. sklep sieci Moja Cena w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na zdj. sklep sieci Moja Cena w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na zdj. sklep sieci Moja Cena w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

W marcu rozpoczął działalność hard dyskont Moja Cena, zlokalizowany przy Trakcie Brzeskim na obrzeżach Warszawy. Sklep należy do spółki Torgservis PL, ściśle powiązanej z rosyjskimi oligarchami, objętymi ukraińskimi sankcjami. To ich kolejna próba wejścia na polski rynek. O wcześniejszych jako pierwszy informował portal wiadomoscihandlowe.pl.

Twardy dyskont Moja Cena mieści się w jednej z hal magazynowych na obrzeżach Warszawy, w miejscowości Wesoła, przy Trakcie Brzeskim. Placówka należy do spółki Torgservis PL, któ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.03.2025 / 16:17
StoryEditor
Szef sieci Biedronka wierzy, że rynek ponownie zacznie rosnąć, ale widzi pewne ryzyka. Czy sieć zanotuje wzrost sprzedaży LFL?
Luis Araujo, dyrektor generalny sieci Biedronka

Luis Araujo, dyrektor generalny sieci Biedronka zapytany o to, jak wyglądała kondycja rynku w pierwszych miesiącach br. poinformował, że “w styczniu rynek wciąż był w stagnacji pod względem wolumenu sprzedaży” jednocześnie zasygnalizował, że spodziewa się w tym roku pozytywnych trendów, wskazał także na możliwe ryzyka.

- Wierzę, że zobaczymy pozytywną ewolucję w ciągu roku, prawdopodobnie bardziej pod koniec pierwszej oraz w drugiej połowie roku. Takie są moje oczekiwania - mówi Luis Araujo, d...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28. marzec 2025 08:50