02.10.2022 / 10:30
StoryEditor

Jak sieci handlowe redukują zużycie energii? Inteligentne oświetlenie to najszybsza droga do oszczędności [WEBINAR]

Koniecznie weź udział w webinarze portalu wiadomoscihandlowe.pl i firmy Signify (fot. Shutterstock)
Zapraszamy na webinarium współorganizowane przez redakcję portalu wiadomoscihandlowe.pl i firmę Signify, podczas którego pochylimy się nad tematyką inteligentnego oświetlenia w sklepie. To zagadnienie szczególnie istotne w czasach poszukiwania oszczędności przez sieci handlowe w związku z kryzysem energetycznym.

Gwałtowny wzrost kosztów prowadzenia działalności biznesowej daje się we znaki w zasadzie każdemu przedsiębiorcy. Problem znaczących podwyżek cen prądu (oraz ogrzewania) - tych, które już za nami i tych, które dopiero widać na horyzoncie - dotyka firmy w jeszcze większym stopniu niż konsumentów. Skłania to biznes do skrupulatnego przeglądu kosztów i cięcia wydatków wszędzie tam, gdzie tylko jest to możliwe.

Słyszymy już, że tej zimy niektóre sklepy mogą skracać godziny otwarcia, część placówek zapewne wygasi na noc szyldy i ekrany, ograniczy też oświetlenie w lokalu do minimum. Być może będzie je redukować także za dnia. Próba pogodzenia podejścia prooszczednościowego z jednoczesnym utrzymaniem komfortu zakupowego dla klientów dla wielu może okazać się wyzwaniem.

Jednym z obszarów, w którym obniżenie kosztów działalności jest możliwe, jest niewątpliwie oświetlenie i to właśnie na tym obszarze skupimy się podczas najbliższego webinaru z cyklu WH Fokus. Okazuje się, że znalezienie oszczędności w sklepie może być prostsze niż się to wydaje.

Podczas webinaru dowiesz się m.in. jak dzięki nowoczesnemu oświetleniu i systemowi jego sterowania można efektywnie ograniczać koszty prądu. Opowiemy również, jak rozwiązania służące oszczędności energii sprawdziły się w sieci Netto Polska.

Webinar odbędzie się 4 października 2022 r. o godz. 11.00.

Agenda webinaru:

1. Rola oświetlenia w sprzedaży a jego udział w kosztach inwestycyjnych i użytkowych – gdzie szukać usprawnień?

Agata Iwańska, Business Development Manager, Signify

2. Rozwiązania służące oszczędności energii oraz ich wpływ na osiąganie celów klimatycznych organizacji - case study sieci Netto Polska

Paweł Mroczek, Head of Facility Management w Netto Polska 

3. Zrównoważony rozwój inwestycji budowlanych

Wioletta Fabrycka, Climate Leadership, konsultant branży budowlanej w zakresie zrównoważonego rozwoju

4. Sesja Q&A
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Moderator:
Paweł Jachowski, z-ca redaktora naczelnego portalu wiadomoscihandlowe.pl

WYPEŁNIJ FORMULARZ I WEŹ UDZIAŁ W WEBINARZE

26.06.2024 / 17:50
StoryEditor
Pora relaksu. Czy Polacy trochę poluzują sakiewki w czasie wakacji? [BADANIE]
W wakacje mniej uważnie pilnujemy portfela
Sezon wakacyjny to czas swobodniejszych zakupów, pora relaksu. Trzy czwarte Polaków planuje krótszą czy dłuższą wyprawę urlopową i wielu zamierza trochę mniej oszczędnie planować budżet na ten cel.

Obecnie trzech na czterech Polaków planuje kilkudniowy lub dłuższy wyjazd wakacyjny. Tylu samym z nas udało się wyjechać na taki wyjazd w ciągu ostatnich dwóch lat. Podobnie jak...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.07.2024 / 12:20
StoryEditor
Globalny rynek wódki. Czy polskie marki wciąż się liczą?
Smirnoff, Absolut i Żubrówka nadal dominują na rynku wódki (fot. Łukasz Rawa, wiadomoscihandlowe.pl)
Smirnoff, Absolut i Żubrówka nadal dominują na rynku wódki – potwierdza najnowszy raport magazynu "The Spirits Business". Chociaż w rankingu sprzedaży wódek niewiele się zmieniło w porównaniu z poprzednim rokiem, to na dalszych pozycjach można zaobserwować pewne przetasowania.

Według danych Euromonitor International, na które powołuje się magazyn "The Spirits Business", w 2023 r. najwyższą sprzedaż zanotowała wódka pod należącą do Diageo marką Smi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. lipiec 2024 21:42