29.01.2017 / 16:23
StoryEditor

Hipermarkety chcą zarobić na akcjach tematycznych dyskontów

Hipermarket Auchan w Markach pod Warszawą (materiały własne)
Lidl kilka dni temu zakończył akcję promującą produkty kuchni azjatyckiej, analogiczna akcja trwa właśnie w ponad 2700 sklepach sieci Biedronka. Dyskonterzy wydają dziesiątki milionów złotych na promocję swoich kampanii tematycznych w mediach, gazetkach oraz internecie. Sieci hipermarketów sprytnie wykorzystują mocno nagłośnione akcje, aby samemu zwiększyć sprzedaż.

Auchan, czy Carrefour nie muszą wydawać pieniędzy na reklamę w telewizji, czy prasie, wystarczą informacja w gazetkach handlowych. W hipermarketach Carrefour i Auchan, oprócz tr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.01.2025 / 16:06
StoryEditor
PandaGo, przy wsparciu Glovo, uruchamia w Madrycie sieć inteligentnych szafek. Co one potrafią?
PandaGo, przy wsparciu Glovo, uruchamia w Madrycie sieć inteligentnych szafek, w których można wymienić akumulatory pojazdów elektrycznych (fot. PandaGo)

Szafki to najnowsza propozycja firmy PandaGo, która w ramach misji przekształcania dostaw miejskich za pomocą rozwiązań technologicznych, zachęca do korzystania z pojazdów elektrycznych.

PandaGo, przy wsparciu Glovo, uruchamia w Madrycie sieć inteligentnych szafek, w których można wymienić akumulatory pojazdów elektrycznych w mniej niż dwie minuty. Dzięki temu u...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.01.2025 / 14:19
StoryEditor
Mali przedsiębiorcy słono zapłacą? Rzeczniczka MŚP apeluje do premiera i ministrów
Agnieszka Majewska, rzeczniczka MŚP

Agnieszka Majewska, Rzecznik Małych i Średnich Przedsiębiorców zwróciła się do Premiera Donalda Tuska oraz ministrów klimatu i środowiska oraz rozwoju i technologii z apelem o ułatwienie przedsiębiorcom rozliczenia korzystania z maksymalnych cen energii w 2024 roku. Jeżeli przedsiębiorcy nie rozliczą się do końca lutego, mogą dotknąć ich poważne kary.

Rozliczenie jest konieczne, ponieważ rozumiane jest jako pomoc publiczna. Nowe regulacje w tym zakresie, obowiązujące od 27 listopada 2024 r., mogą zdaniem rzeczniczki MŚP utru...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. styczeń 2025 12:08