07.11.2016 / 08:55
StoryEditor

Firmy inwestują w narzędzia do analizy zachowań konsumentów

Nowoczesna analityka to ciągłe podążanie za klientem, ciągła adaptacja do tego, jak klient się zachowuje, jakie decyzje podejmuje (fot. Carrefour)
Rozwiązania z zakresu customer intelligence umożliwiające reagowanie na potrzeby klientów w czasie rzeczywistym zdobywają w Polsce popularność. Dzięki nim firmy mogą budować swoją przewagę konkurencyjną.

– Firmy zauważają potrzebę nadążania za zmianami w oczekiwaniach klienta. Widzą, że klient jest niecierpliwy i transformują swój biznes, swoje działy wsparcia analityką. Inwestu...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.11.2024 / 10:56
StoryEditor
E-commerce zyskuje udziały w rynku handlowym. Rośnie zwłaszcza sprzedaż produktów używanych.
Kobieta robiąca zakupy przez internet (fot. Shutterstock)

Odsetek internautów robiący zakupy w sieci utrzymuje się od 2023 roku na zbliżonym poziomie, co może wskazywać na to, że konsumenci kupują częściej i więcej, w tym również przedmiotów z drugiej ręki. Potwierdzają to także dane OLX.

Ponad 40 proc. klientów sklepów internetowych kupuje w Internecie częściej niż raz w tygodniu. Najczęściej jest to sprzęt AGD i RTV, książki, czy produkty związane z modą (buty,...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.11.2024 / 16:52
StoryEditor
Związki pracodawców zarzucają posłom łamanie postanowień koalicyjnych i proszę premiera o zachowanie wigilijnego status quo
Konfederacja Lewiatan i POHiD w apelu do premiera Donalda Tuska o zchowanie w tym roku obesnego status quo dotyczącego handlu w Wigilię (fot. Shutterstock)

Konfederacja Lewiatan i Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji (POHiD) apelują do premiera Donalda Tuska o utrzymanie w tym roku pracującej Wigilii. Twierdzą, że już w przyszłym roku mogłaby ona być dniem wolnym od pracy, ale pod pewnymi warunkami.

Apel Konfederacji Lewiatan i Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji (POHiD) skierowany do prezesa Rady Ministrów to reakcja na procedowany ostatnio w Sejmie poselski pr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. listopad 2024 02:34