15.09.2020 / 09:29
StoryEditor

Detalisto! Wykorzystaj rosnące zapotrzebowanie na produkty „food to go”

Food to Go HL Display (fot. materiał partnera)
Znaczne przyspieszenie tempa życia, dłuższe godziny pracy, mniejsze gospodarstwa domowe, a przy tym dostępność zakupów online sprawiają, że również w handlu detalicznym kładzie się większy nacisk na wygodę. Kupujący rezygnują dużych marketów na rzecz kilku mniejszych i bliżej położonych sklepów, gdzie często mogą zrobić zakupy na bieżąco. To szansa dla takich kategorii, jak produkty „food to go”. Warto je dobrze wyeksponować.

Konsumpcja poza domem zwiększa się, a zapotrzebowanie na posiłki na wynos rośnie. Dotyczy to przede wszystkim napojów i żywności typu „food to go”, czyli produktów, które w łatw...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. listopad 2024 22:14