22.03.2022 / 08:21
StoryEditor

Czy współpraca marki z influencerem zachęca do kupna produktu?

W 2021 roku influencerzy promujący produkty znaleźli się pod lupą UOKiK (Shutterstock)
Z promocji produktów przez influencerów korzysta wiele międzynarodowych firm, a także polskich potentatów spożywczych. Co powinien zrobić mniejszy producent, aby zainteresować internautów, a nie narazić się na posądzenie o stosowanie kryptoreklamy? O tym, jak to zrobić „z głową” mówi Kamil Bolek, CMO w agencji influencer marketingu LTTM.

UOKiK podsumował właśnie swoją działalność w 2021 roku. Nowością było zainteresowanie się urzędu działalnością influencerów w mediach społecznościowych. Wszczęto dwa postępowani...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.07.2024 / 15:19
StoryEditor
Maciej Kroenke, Strategy&: Sieci handlowe muszą budować własne kanały kontaktu z klientem
Maciej Kroenke, partner w Strategy& Polska (fot. mat. własne)
Analiza danych oraz tworzenie własnych kanałów dotarcia do konsumentów to dwa istotne obszary, w które inwestują sieci handlowe - zauważa Maciej Kroenke, partner w Strategy& Polska.

- Półtora roku temu byliśmy w sytuacji, kiedy wszyscy otwieraliśmy oczy ze zdumienia, jak bardzo zmieniały się warunki inflacyjne, jak bardzo zmieniał się konsument, szykując si...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.07.2024 / 11:49
StoryEditor
Empik rośnie na fali digitalizacji. GMV przekroczyło 3 mld zł. EBITDA wzrosła do 265 mln zł
W zeszłym roku Empik zanotował wzrosty we wszystkich obszarach działalności (fot. Łukasz Rawa, wiadomoscihandlowe.pl)
W zeszłym roku Empik zanotował wzrosty we wszystkich obszarach działalności. GMV przekroczyło trzy mld zł, a EBITDA wzrosła do poziomu 265 mln zł. Motorem rozwoju firmy była sprzedaż w ramach omnikanałowego ekosystemu Grupy, w szczególności stale rosnący obszar digital.

W 2023 r. Empik odnotował dynamiczny wzrost sprzedaży w swoim omnikanałowym ekosystemie, obejmującym sieć salonów stacjonarnych, platformę Empik.com oraz aplikację mobilną. Rozw...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. lipiec 2024 21:07