27.02.2017 / 16:13
StoryEditor

Zakupy przez internet w Biedronce i Lidlu? To już możliwe!

Szopi.pl dostarcza swoim klientom zakupy z Biedronki, Lidla i innych sklepów (fot. materiały prasowe)
Szopi.pl dostarcza swoim klientom zakupy z Biedronki, Lidla i innych sklepów (fot. materiały prasowe)
Szopi.pl dostarcza swoim klientom zakupy z Biedronki, Lidla i innych sklepów (fot. materiały prasowe)
Zakupy przez internet w Biedronce i Lidlu? To już możliwe! (fot. materiały prasowe)
Szopi.pl dostarcza swoim klientom zakupy z Biedronki, Lidla i innych sklepów (fot. materiały prasowe)
Zakupy przez internet w Biedronce i Lidlu? To już możliwe! (fot. materiały prasowe)
Szopi.pl dostarcza swoim klientom zakupy z Biedronki, Lidla i innych sklepów (fot. materiały prasowe)
Zakupy przez internet w Biedronce i Lidlu? To już możliwe! (fot. materiały prasowe)
Szopi.pl dostarcza swoim klientom zakupy z Biedronki, Lidla i innych sklepów (fot. materiały prasowe)
Szopi.pl dostarcza swoim klientom zakupy z Biedronki, Lidla i innych sklepów (fot. materiały prasowe)
Szopi.pl dostarcza swoim klientom zakupy z Biedronki, Lidla i innych sklepów (fot. materiały prasowe)
Szopi.pl dostarcza swoim klientom zakupy z Biedronki, Lidla i innych sklepów (fot. materiały prasowe)
Najpopularniejsze dyskonty w Polsce, Biedronka i Lidl, nie mają własnego sklepu internetowego. Wbrew pozorom nie oznacza to jednak, że w sieciach tych nie można zrobić e-zakupów. Zamówienie bezpośrednio do domu produktów z Biedronki i Lidla możliwe jest bowiem za pośrednictwem jednego z najciekawszych handlowych start-upów, jakie pojawiły się na naszym rynku w ostatnich latach - Szopi.pl.

Model działania tego biznesu jest intrygujący. Szopi.pl nie posiada bowiem ani własnego sklepu, ani magazynu, ani nawet asortymentu. W praktyce jest to raczej usługa, będąca han...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.11.2024 / 23:28
StoryEditor
Sieć Netto dzięki poolingowi opakowań zwrotnych mocno zredukowała emisję CO2
Dyskont Netto 3.0 w koncepcie convenience w Szczecinie (Netto Polska)

W 2019 roku Netto wprowadziło do swojego łańcucha dostaw usługi poolingowe w zakresie opakowań zwrotnych jako element systemu gospodarki obiegu zamkniętego. Dzięki temu sieci udało się zredukować od tego czasu emisję CO2 do atmosfery już o ponad 13 tysięcy ton, co przekłada się na zrównoważenie emisji spalin ponad 2 tysięcy aut osobowych. To odpowiednik „pracy”, którą wykonują w tym zakresie 173 hektary lasu.

- Jest to efekt poszukiwania przez Netto nowych rozwiązań, które pozwolą naszej sieci działać w bardziej zrównoważony sposób. To niezwykle ważny element filozofii całej Grupy Sa...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.11.2024 / 17:14
StoryEditor
Staropolanka chce wskoczyć na podium polskiego rynku wód butelkowanych. Producent inwestuje w wizerunek i promocję marki
Przedstawiciele marki Staropolanka i PZPN (fot. Pzpn)

Uzdrowiska Kłodzkie, właściciel marki Staropolanka, przedłużają umowę sponsorską z Polskim Związkiem Piłki Nożnej. Firma chce budować rozpoznawalność i wskoczyć na podium najlepiej sprzedających się wód w Polsce.

Staropolanka została „oficjalną wodą Reprezentacji Polski”. Marka wspiera nie tylko pierwszą kadrę narodową kobiet i mężczyzn, ale również reprezentację Polski mężczyzn do lat ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. listopad 2024 21:10