30.01.2017 / 09:32
StoryEditor

Wyzwaniem dla handlu będzie zatrzymanie nielojalnego, goniącego za promocjami klienta

Sławomir Nitek, dyrektor operacyjny Netto Polska (fot. materiały prasowe, Netto Polska)
Lojalność klientów to dla detalistów skarb najcenniejszy. Ostatnio coraz o nią trudniej. Konsumenci gonią za promocjami, porównują oferty w Internecie, dokonują zakupów mobilnych. Sławomir Nitek, dyrektor operacyjny Netto Polska zapewnia, że duński dyskonter będzie chciał wykorzystywać wszystkie kanały dostępu do klienta, tak aby sklepy tej sieci były dla klientów miejscem pierwszego wyboru.

Jednym z największych wyzwań, przed jakimi stanie handel w 2017 r. będzie pozyskanie lojalności klientów, którzy przyzwyczaili się do pogoni za promocjami. Detaliści muszą poszu...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.11.2024 / 09:58
StoryEditor
Nestle, Procter & Gamble i inne firmy mogły nieświadomie wykorzystywać olej palmowy z nielegalnie wykarczowanego rezerwatu. Trwa dochodzenie
East Kalimantan/IndonesiaMarch 13, 2019Workers on oil palm plantations are harvesting palm fruit, for further processing delivered to palm oil mills.

Grupa firm, obejmująca Nestle oraz Procter & Gamble przeprowadziły dochodzenie w sprawie pochodzenia oleju palmowego, który według organizacji ekologicznej pochodził z nielegalnie wykarczowanego rezerwatu przyrody w Indonezji. Koncerny wyjaśniają sprawę i podejmują kroki zaradcze.

Amerykańska organizacja Rainforest Action Network (RAN) twierdzi, że prawnie chronione lasy deszczowe w indonezyjskim rezerwacie przyrody Rawa Singkil zostały w ostatnich ośmiu ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.11.2024 / 12:06
StoryEditor
Grupa InPost notuje zdecydowany wzrost wolumenów i przychodów. Jak przyrasta liczba paczkomatów? Co w e-commerce wydarzy się na koniec roku?
Rafał Brzoska, prezes firmy InPost

Grupa InPost odnotowała znaczący wzrost wolumenów, sprzedaży i rentowności. Firma kontynuuje także ekspansję sieci paczkomatów, na koniec kwartału spółka osiągnęła poziom 43 812 urządzeń, po wzroście o 33 proc. r/r. W III kw. grupa obsłużyła 262 mln przesyłek, czyli o 25 proc. więcej r/r, natomiast przychody zanotowały skok o 23 proc. r/r, osiągając 2,54 mld zł.

Rafał Brzoska, prezes Grupy Inpost wskazuje, że miniony kwartał był kolejnym okresem realizacji strategii Grupy InPost, która zakłada wzrost na wszystkich kluczowych rynkach. - ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. listopad 2024 12:26