Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć ten artykuł.

02.06.2017 / 13:48
StoryEditor

Wiceprezes Wyborowej: Patriotyzm konsumpcyjny? Tak, ale z domieszką internacjonalizmu

Andrzej Szumowski, wiceprezes firmy Wyborowa Pernod Ricard (fot. archiwum)
W Polsce jest miejsce na patriotyzm konsumpcyjny z domieszką internacjonalizmu, bo gdybyśmy go nie wpletli, to nikt w naszym kraju nie piłby francuskiego wina czy nie kosztowałby szkockiej whisky - stwierdził Andrzej Szumowski, wiceprezes firmy Wyborowa Pernod Ricard na panelu dyskusyjnym podczas 10. Kongresu Rynku FMCG.

W trakcie debaty „Patriotyzm zakupowy, zdrowie, funkcjonalność i lokalność - trendy konsumenckie w Polsce” Andrzej Szumowski podkreślał, że każdy kraj na świecie ma swój narodow...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.01.2025 / 15:59
StoryEditor
Ikea jak Vinted. Grupa Ingka zapowiada, że platforma, na której ludzie mogą sprzedawać używane meble z Ikei będzie działała w całej Europie
Grupa Ingka rozszerza zasięg działanie marketplace‘u, na którym można sprzedawać i kupować używane produkty z Ikei (fot. Shutterstock)

Efekty pilotażu prowadzonego w dwóch miastach, zachęciły Grupę Ingka, właściciela sieci Ikea, do tego, żeby na całego wejść w handel używanymi meblami i produktami do dekoracji wnętrz. Ingka będzie prowadzić go na platformie pod nazwą "Ikea Preowned".

Jak informowaliśmy na portalu wiadomoscihandlowe.pl, Grupa Ingka testowała marketplace‘u pod nazwą "Ikea Preowned" od sierpnia ub.r. Ich efekty okazały się na tyle obiec...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.01.2025 / 14:59
StoryEditor
Wizyta w hipermarkecie Globus. Sieć radzi sobie świetnie
Hipermarket Globus

Niemieckie hipermarkety Globus radzą sobie na rynku spożywczym zdominowanym przez wojny cenowe między dyskontami a dużymi operatorami supermarketów. Pomimo odejścia konsumentów od hipermarketów i niskiego jednocyfrowego udziału w rynku, koncept Globus Market Hall skutecznie odróżnia się od agresywnych, niskokosztowych konkurentów, takich jak Aldi i Lidl, a także od silnych operatorów pełnego asortymentu Edeka i Rewe.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze NAN% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31. styczeń 2025 10:04