30.09.2021 / 01:53
StoryEditor

Waga private labels będzie rosnąć! Producenci towarów markowych będą kopiować innowacyjne marki własne?

Karolina Zajdel-Pawlak, dyr. zarządzająca firmy Nielsen, podczas Retail & FMCG Congress 2020 (wiadomoscihandlowe.pl)
Obecnie udział marek własnych w polskim koszyku FMCG wynosi 21 proc. To wynik zdecydowanie poniżej średniej europejskiej na poziomie 32 proc. Wszelkie okoliczności rynkowe wskazują, że waga private labels będzie rosnąć – wskazuje Karolina Zajdel-Pawlak, dyrektor zarządzająca NielsenIQ.

Markom własnym sprzyja przede wszystkim aktualna sytuacja gospodarczo-ekonomiczna. – Marki własne idealnie wpisują się w poszukiwaną przez Polaków wartość „value for money”. Dos...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.03.2025 / 11:42
StoryEditor
Pracownicy Biedronki otrzymają specjalną nagrodę finansową. Wiemy, ile wyniesie i kiedy zostanie wypłacona [NASZ NEWS]
Ryszard Petru pracujący w Biedronce (fot. Jakub Sadowski/wiadomoscihandlowe.pl)

Pracownicy Jeronimo Martins, właściciela m.in. sieci Biedronka, jak co roku otrzymają nagrodę specjalną im. E.A. Soaresa dos Santosa. Portal wiadomoscihandlowe.pl dowiedział się, ile w tym roku pieniędzy otrzymają osoby zatrudnione w firmie oraz jakie trzeba spełnić kryteria, aby załapać się na zastrzyk gotówki.

W liście Pedro Soaresa dos Santosa (prezesa i dyrektora generalnego Grupy Jeronimo Martins) do pracowników Biedronki, którego kopię widzieliśmy, pada kwota 4 tys. zł brutt...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.03.2025 / 13:39
StoryEditor
Karolina Zajdel-Pawlak, dyrektor zarządzająca NielsenIQ, gościem Retail Trends 2025. Opowie o scenariuszach rozwoju handlu
Karolina Zajdel-Pawlak, dyrektor zarządzająca NielsenIQ w Polsce (fot. Żelazna Studio)

Karolina Zajdel-Pawlak, dyrektor zarządzająca firmy badawczej Nielsen IQ weźmie udział w debacie otwierającej Kongres Retail Trends 2025. Uczestnicy będą rozmawiać o kierunkach rozwoju handlu, scenariuszach i wyzwaniach.

Menedżerka wystąpi w panelu otwierającym pt. “Koniec prostych wzrostów! Nowa normalność w handlu FMCG - scenariusze i wyzwania”. Uczestnicy debaty postarają się zarysować przysz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 78% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26. marzec 2025 10:09