22.06.2017 / 14:05
StoryEditor

W Biedronce zakupy robi 62 proc. Polaków. Pozostałe sieci daleko w tyle

Niemal 2/3 Polaków (62 proc.) najczęściej robi zakupy w sklepach sieci Biedronka, wynika z badania przeprowadzonego przez agencję badawczą Maison&Partners na ogólnopolskim panelu Ariadna na zlecenie ISBnews. Na drugim miejscu znalazła się sieć Lidl z 9 proc. wskazań, a na trzecim - Tesco z 8 proc.

Kolejne miejsca pod względem sklepów, w których Polacy najczęściej robią zakupy zajęły: Kaufland (7 proc.), Carrefour (4 proc.), Auchan (3 proc.) oraz Piotr i Paweł (1 proc.)....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 80% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.01.2025 / 17:14
StoryEditor
Europejskie piwo płynie do Rosji. Niemcy, Czechy i Polska wśród czołowych eksporterów
Europejskie piwo płynie do Rosji. Niemcy, Czechy i Polska wśród czołowych eksporterów (fot. Łukasz Rawa)

Mimo napiętej sytuacji geopolitycznej, piwo z Unii Europejskiej nadal trafia do Rosji. Niemcy, Czechy i Polska pozostają znaczącymi dostawcami, pomimo trwającej wojny. Dane statystyczne pokazują, że chęć zysku nadal dominuje w decyzjach wielu producentów, choć nie wszyscy europejscy potentaci decydują się na handel z krajem agresorem.

Największym dostawcą piwa do Rosji pozostają Niemcy. W okresie od stycznia do października ubiegłego roku niemieckie browary dostarczyły na rosyjski rynek aż 105,3 tys. ton piwa...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.01.2025 / 17:21
StoryEditor
Najnowsze dane o liczbie sklepów w Polsce. Tempo spadku nieco wyhamowało. Które formaty urosły, a które się skurczyły?
Liczba sklepów w Polsce stale spada (fot. Shutterstock)

Firma Dun & Bradstreet pokazała dane dotyczące zmian liczby sklepów w poszczególnych formatach w 2024 roku. Całkowita liczba sklepów zmniejsza się, ale tempo spadku spadło. Podobnie było w przypadku sklepów spożywczych.

Na koniec 2024 roku w Polsce było 367 154 sklepów, czyli o 0,52 proc. mniej niż przed rokiem (369 083). Oznacza to spadek netto liczby sklepów o 1929 placówek. Biorąc pod uwagę...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. styczeń 2025 08:48