22.11.2022 / 10:33
StoryEditor

Tomasz Rogacz, McDonald’s Polska: Nasi klienci oczekują personalizacji, chcemy budować ich lojalność

Tomasz Rogacz, dyrektor generalny McDonald’s Polska (materiały prasowe)
Uruchomiliśmy na polskim rynku program, w ramach którego w zamian za zakupy zrealizowane w restauracji, goście otrzymują punkty, a za nie wyjątkowe nagrody - mówi Tomasz Rogacz, dyrektor generalny McDonald’s Polska, który odpowiada też na pytania jak będzie postępowała transformacja cyfrowa i gdzie firma widzi możliwości optymalizacji biznesu.  

Podczas kryzysu pandemicznego transformacja cyfrowa i wejście w nowe kanały sprzedaży poszły wam bardzo szybko.

Usługa McDelivery istniała w Polsce jeszcze przed wybuchem p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.01.2025 / 11:10
StoryEditor
Eurocash robi masową integrację swoich sieci sklepów i chce cały proces prowadzić błyskawicznie. Co oznaczają dla sklepów?
Dzięki integracji systemów właściciele sklepów otrzymają dostęp do narzędzia, które połączy systemy kasowe z panelem detalisty, promocjami organizowanymi przez producentów oraz aplikacją mobilną ”Moje Sklepy” (fot. Grupa Eurocash)

Grupa Eurocash wdraża EuroPlatform na szeroką skalę. Dzięki integracji z M/platform narzędzie do zarządzania placówką handlową będzie dostępne dla około 12 tysięcy sklepów. Zakończenie integracji systemów planowane jest na koniec I kw. 2025 roku.

Integracja technologiczna narzędzi M/platform i EuroPlatform to odpowiedź Grupy Eurocash na wyzwania, jakie niesie zmieniający się rynek handlu detalicznego. Nowe zintegrowane r...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.01.2025 / 11:35
StoryEditor
Właściciel Biedronki płaci zaległe podatki, które kwestionował w sądzie. Gdzie ich narobił i ile ich było?
Sklep sieci Biedronka w Zamościu

Spółka Jerónimo Martins, do której należą sieci Biedronka, Pingo Doce i Ara zdecydowała się zapłacić zaległy podatek, o którego zasadność toczy spór od 2012 r. Firma jednak zapowiada, że będzie dochodzić swoich racji na poziomie unijnym, a nie krajowym, w Portugalii.

Po 12 latach sporów sądowych dotyczących podatku od bezpieczeństwa żywności (TSAM), spółka Jerónimo Martins, do której należą sieci Biedronka, Pingo Doce i Ara zdecydowała się z...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. styczeń 2025 13:20