28.03.2018 / 09:17
StoryEditor

Tesco: Działania NSZZ Solidarność wprowadzają chaos i dezorientację

(fot. materiały prasowe, Tesco Polska)
Nie milknie temat zmian stanowisk pracy w sklepach Tesco. Jak wynika z oficjalnego pisma przesłanego przez sieć do związku zawodowego NSZZ Solidarność Tesco "zdecydowana większość pracowników działu zgodności entuzjastycznie podeszło do szkoleń i nowych możliwości", a działania związku zawodowego polegające na informowaniu pracowników o możliwości braku zgody na zmianę "wprowadzają chaos i dezorientację".

Przypomnijmy, Tesco chce połączyć dotychczasowe stanowiska pracy tj. asystent ds. zapasów, asystent ds. standardów sklepu ( ceny i przebudowy) i asystent ds. rotacji towar...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.11.2024 / 14:04
StoryEditor
Inflacja cen produktów spożywczych w Polsce napędza wyniki Biedronki [ANALITYCY]
Kasy w sklepie sieci Biedronka (fot. Jeronimo Martins Polska)

Dom maklerski Trigon, w swojej najnowszej analizie, wydał rekomendację "kupuj" dla spółki Jeronimo Martins, z ceną docelową na poziomie 19,5 euro, co oznacza potencjalny wzrost o 15 proc. Co się dzieje, że pomimo trudnej sytuacji w handlu, eksperci z optymizmem patrzą w przyszłość?

Przełomowa dla wyników grupy ma być poprawa warunków inflacyjnych w Polsce, które mogą znacząco wpłynąć na wyniki Biedronki. Z przewidywanym odbiciem inflacji na produkty ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.11.2024 / 09:02
StoryEditor
Właściciel sklepu internetowego Coolshop z ponad 1 mld zł przychodu. Firma ma śmiałe plany względem Polski
Skandynawski Coolshop zadebiutował w Polsce w październiku (fot. mat. pras.)

Cool Group, właściciel m.in. sklepu Coolshop, który w minionym miesiącu rozpoczął działalność w Polsce, chwali się najnowszymi wynikami. Grupa odnotowała przychoód na poziomie ponad 1 mld zł i zysk netto rzędu 26,6 mln zł (po przeliczeniu ze szwedzkich koron na polskie złote). Zysk brutto wzrósł o 30 proc. m.in. dzięki obrotowi nieruchomościami.

Kapitał własny urósł o 25 proc. przekraczając wartość 400 mln zł. Zarazem grupa dwukrotnie zwiększyła inwestycje w nieruchomości, powierzchnię magazynową i sprzęt (do poziomu 63...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14. listopad 2024 02:26