17.05.2018 / 07:39
StoryEditor

T. Suchański, prezes Żabki: Cyfryzacja to szansa aby młodzi klienci zauważyli fizyczne sklepy

(Fot.wiadomoscihandlowe.pl)
Młodzi konsumenci żyją w zupełnie innym świecie niż moje pokolenie. Są cyfrowani, operują obrazami, gifami. Sklepy Żabka muszą się zmieniać aby je zauważyli, dlatego korzystamy z Big Data – mówił Tomasz Suchański podczas debaty „What’s next? Nowy konsument, nowa ekonomia, nowe wyzwania” towarzyszącej 11. Kongresowi Rynku FMCG 2018.

Szef sieci Żabka wskazał, że najmłodsi konsumenci, którzy żyją w świecie wirtualnym przestają "widzieć" fizyczne sklepy. Zadaniem operatorów - w tym Żabki - jest sprawić aby mło...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.01.2025 / 08:51
StoryEditor
Koktajl z serialu "Emily w Paryżu” wycofany ze sprzedaży w sklepach Carrefour. Francuska sieć przyznała się do błędu
Lily Collins, odtwórczyni tytułowej roli ”Emily w Paryżu” podczas premiery czwartego sezonu serialu Netfliksa (fot. Shutterstock)

Po premierze na platformie Netflix czwartego sezonu "Emily w Paryżu”, do sprzedaży trafił specjalny koktajl na bazie wina o nazwie Chamère, który pojawiał się w serialu. Produkt można było zakupić we francuskich sklepach sieci Carrefour, ale to już przeszłość.

8 listopada 2024 r. stowarzyszenie Addictions France podjęło kroki prawne w celu wycofania ze sklepów koktajlu Chamère, wzorowanego na tym, który pojawia się w serialu "Em...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.01.2025 / 10:35
StoryEditor
Coraz mniej sklepów w Polsce. Tysiące zamkniętych placówek i zawieszonych działalności w 2024 roku!
W Polsce jest coraz mniej sklepów. Maleje liczba m.in. placówek spożywczych (fot. Shutterstock)

Na koniec 2024 r. w Polsce działało 367,1 tys. sklepów stacjonarnych - wynika z danych Dun&Bradstreet. W minionym roku w naszym kraju zamknięto 2 tys. placówek handlowych, a jednocześnie zawieszono działalność aż ponad 9,1 tys. sklepów fizycznych - czyli co 40. sklep!

Dane Dun&Bradstreet cytuje "Rzeczpospolita". W dzienniku czytamy, że obok tradycyjnych przyczyn likwidowania sklepów, takich jak niska rentowność czy wysokie koszty, doszły takż...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. styczeń 2025 11:42