10.05.2020 / 20:12
StoryEditor

Szymon Piduch odchodzi ze stanowiska prezesa Dino Polska. Co dalej?

Szymon Piduch, prezes Dino Polska (Dino Polska)
Szymon Piduch, w porozumieniu z zarządem i radą nadzorczą, złożył rezygnację z pełnienia funkcji prezesa zarządu Dino Polska oraz z członkostwa w zarządzie z dniem najbliższego ZWZ. Rezygnacja związana jest z planowanym przejściem Piducha do rady nadzorczej spółki.

Tomasz Biernacki, przewodniczący Rady Nadzorczej i główny akcjonariusz Dino Polska złożył Szymonowi Piduchowi propozycji objęcia roli członka Rady Nadzorczej Dino Polska. Intenc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.02.2025 / 11:59
StoryEditor
Szymon Turnau, dyrektor Digital & E-commerce w Auchan Polska, na Retail Trends 2025. Weźmie udział w debacie poświęconej rynkom e-commerce i e-grocery
Szymon Turnau, dyrektor Digital & E-commerce w Auchan Polska (Źródło: Szymon Turnau/LI

Szymon Turnau, odpowiedzialny za cyfryzację i rozwój e-commerce w Auchan Polska, będzie uczestnikiem organizowanego przez portal wiadomoscihandlowe.pl kongresu Retail Trends 2025. Weźmie udział w dbacie pt. "Jak robić e-commerce? Szukanie rentowności i efektywności w biznesie e-grocery".

Szymon Turnau, dyrektor Digital & E-commerce w Auchan Polska, jest związany z firmą od ponad 22 lat. Zaczynał od funkcji Project Managera, następnie pracował na stanowisku CIO –...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.02.2025 / 08:31
StoryEditor
Biedronka, Lidl czy Dino? Która z tych sieci wygrała rok 2024 i wojnę cenową? [DANE]
Do Biedronki, Lidl i Dino należy łącznie blisko 50 proc. wartościowych udziałów w zakupach FMCG robionych przez gospodarstwa domowe w Polsce (fot. Shutterstock)

Biedronka, Lidl oraz Dino to trzy sieci, które rozdają karty na rynku. Najnowsze dane YouGov wskazują, że łącznie należy do nich prawie połowa wartości zakupów realizowanych przez polskie gospodarstwa domowe. W minionym roku każda z tych trzeci sieci zwiększyła swoje udziały w rynku, ale wskaźniki jednej były wyraźnie lepsze od dwóch pozostałych.

Biedronka jest niekwestionowaną królową rynku FMCG w Polsce. Wg danych przedstawionych przez Szymona Mordasiewicza, dyrektora zarządzającego YouGov Polska  sieć należąca d...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02. marzec 2025 18:03