13.09.2019 / 12:42
StoryEditor

Spółdzielcy apelują do rządu i KE o równe szanse dla przedsiębiorców [GALERIA]

Ryszard Jaśkowski, prezes Krajowego Związku Rewizyjnego Spółdzielni Spożywców Społem (Fot. Kancelaria Prezydenta RP)
Ryszard Jaśkowski, prezes Krajowego Związku Rewizyjnego Spółdzielni Spożywców Społem (Fot. Kancelaria Prezydenta RP)
Ryszard Jaśkowski, prezes Krajowego Związku Rewizyjnego Spółdzielni Spożywców Społem (Fot. Kancelaria Prezydenta RP)
Spółdzielcy apelują do rządu i KE o równe szanse dla wszystkich przedsiębiorców [GALERIA ZDJĘĆ] (Fot. Kancelaria Prezydenta RP)
Ryszard Jaśkowski, prezes Krajowego Związku Rewizyjnego Spółdzielni Spożywców Społem (Fot. Kancelaria Prezydenta RP)
Spółdzielcy apelują do rządu i KE o równe szanse dla wszystkich przedsiębiorców [GALERIA ZDJĘĆ] (Fot. Kancelaria Prezydenta RP)
Ryszard Jaśkowski, prezes Krajowego Związku Rewizyjnego Spółdzielni Spożywców Społem (Fot. Kancelaria Prezydenta RP)
Spółdzielcy apelują do rządu i KE o równe szanse dla wszystkich przedsiębiorców [GALERIA ZDJĘĆ] (Fot. Kancelaria Prezydenta RP)
Ryszard Jaśkowski, prezes Krajowego Związku Rewizyjnego Spółdzielni Spożywców Społem (Fot. Kancelaria Prezydenta RP)
Ryszard Jaśkowski, prezes Krajowego Związku Rewizyjnego Spółdzielni Spożywców Społem (Fot. Kancelaria Prezydenta RP)
Ryszard Jaśkowski, prezes Krajowego Związku Rewizyjnego Spółdzielni Spożywców Społem (Fot. Kancelaria Prezydenta RP)
Ryszard Jaśkowski, prezes Krajowego Związku Rewizyjnego Spółdzielni Spożywców Społem (Fot. Kancelaria Prezydenta RP)
W trakcie wczorajszych uroczystych obchodów 150-lecia istnienia spółdzielczości spożywców Społem, które odbyły się na Zamku Królewskim w Warszawie, mocno wybrzmiał apel do rządzących o przygotowanie ustawy, która ureguluje zasady sprawiedliwego handlu. Z kolei od Komisji Europejskiej spółdzielcy oczekują elastyczności w stosowaniu zasad pomocy państwa dla przedsiębiorstw gospodarki społecznej.

- Apelujemy do władz państwowych o przygotowanie ustawy, która ureguluje zasady sprawiedliwego handlu. Istnieje pilna potrzeba wyrównywania szans polskich firm - podkreślił ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.11.2024 / 14:17
StoryEditor
Polacy odwracają się od supermarketów. Jaki format sklepów obecnie przyciąga kupujących?
Polacy odwracają się od supermarketów. Jaki format sklepów przyciąga najwięcej kupujących? (fot. Shutterstock)

Najnowsze badanie Proxi Cloud dotyczące zmiany ruchu w sklepach spożywczych było prowadzone w takich sieciach jak Lidl, Biedronka, Żabka, Dino, Netto, Carrefour, Aldi czy Kaufland. Który format najbardziej przyciągał klientów, a które formaty ich straciły?

Ostatnie słabe wyniki konsumpcji odzwierciedlają również badania Proxi Cloud dotyczące ruchu w sklepach spożywczych. Dane pokazują wyraźny spadek liczby klientów w dyskontach, s...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.11.2024 / 09:56
StoryEditor
Raport: rośnie znaczenie kosmetyków w życiu konsumentów: cenią proste składy i zakupy online
Coraz popularniejsze są trendy, preferujące minimalizm oraz proste składy kosmetyków. Fot. Shutterstock

Raport na temat kluczowych trendów, zmieniających globalną branżę kosmetyczną, opublikował GXO Logistics. Badanie przeprowadzone wśród kilku tysięcy konsumentów w USA, Wielkiej Brytanii, Francji i Niemczech ukazuje duże zmiany w decyzjach zakupowych konsumentów, jakie zaszły przez ostatnie pięć lat.

Zdaniem GXO, największego na świecie operatora logistyki kontraktowej, przychody szybko rozwijającej się globalnej branży kosmetycznej mają podwoić się do 758 mld dolarów w ciąg...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. listopad 2024 08:00