11.07.2018 / 09:23
StoryEditor

Sojusz Carrefoura i Tesco może nie przynieść oczekiwanych rezultatów?

(Fot. KK, Tesco, montaż KK)
Obie firmy spodziewają się, że dzięki strategicznemu sojuszowi w negocjacjach z globalnymi dostawcami będą w stanie „jeszcze lepiej obsługiwać klientów, poszerzając wybór, poprawiając jakość i obniżając cenę produktów”. Jim Prevor z brytyjskiego magazynu Produce Business stawia znaki zapytania przy każdej z tych deklaracji.

Analiza dotyczy przede wszystkim relacji wielkich sieci z producentami płodów rolnych – warzyw, owoców, orzechów, zbóż, roślin strączkowych, przypraw, nabiału, jaj, drobiu, mięs...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.01.2025 / 19:57
StoryEditor
Action szarżuje! Sieć dyskontów przemysłowych rośnie szybciej niż Dino i Biedronka

Sprzedaż netto sieci sklepów Action wzrosła w 2024 roku o 21,7 proc. do 13,8 mld euro i o 10,3 proc. w sprzedaży porównywalnej. Te dane po raz kolejny pokazują jakim fenomenem na rynku detalicznym są sieci dyskontów przemysłowych, takich jak: Pepco, KIK, Tedi, Dealz, a także - wspomniany - holenderski Action.

Action to dyskont niespożywczy, który co tydzień obsługuje ponad 18,7 milionów klientów w ponad 2918 sklepach, w 12 krajach Europy. Asortyment w sklepach sieci to ponad 6000 pro...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.02.2025 / 15:34
StoryEditor
Komfort z nowym COO. Jednym z pierwszych obowiązków Marcina Nawrockiego będzie transformacja sieci sklepów
Marcin Nawrocki, COO w sieci Sklepów Komfort

Marcin Nawrocki objął stanowisko Chief Operating Officer (COO) sieci sklepów Komfort. Jego pierwszym wyzwaniem będzie nadzór nad rozwojem oraz transformacją sklepów własnych i franczyzowych.

Marcin Nawrocki wcześniej przez dwie dekady rozwijał swoją karierę w firmie Bel-Pol, gdzie pełnił funkcję dyrektora handlowego. Od lutego 2025 roku głównym celem Marcina Nawrock...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05. luty 2025 16:55