21.03.2019 / 08:16
StoryEditor

Smak mięsa bez mięsa – roślinne nowości od Dobrej Kalorii [WYWIAD]

Dwa pokolenia w jednej firmie - od prawej założyciel firmy Marek Kubara z córką Karoliną i jej mężem, Michałem Poznarem (fot. materiały prasowe)
Dwa pokolenia w jednej firmie - od prawej założyciel firmy Marek Kubara z córką Karoliną i jej mężem, Michałem Poznarem (fot. materiały prasowe)
Dwa pokolenia w jednej firmie - od prawej założyciel firmy Marek Kubara z córką Karoliną i jej mężem, Michałem Poznarem (fot. materiały prasowe)
Roślinne nowości od Dobrej Kalorii ((fot. materiały prasowe))
Dwa pokolenia w jednej firmie - od prawej założyciel firmy Marek Kubara z córką Karoliną i jej mężem, Michałem Poznarem (fot. materiały prasowe)
Roślinne nowości od Dobrej Kalorii ((fot. materiały prasowe))
Dwa pokolenia w jednej firmie - od prawej założyciel firmy Marek Kubara z córką Karoliną i jej mężem, Michałem Poznarem (fot. materiały prasowe)
Roślinne nowości od Dobrej Kalorii ((fot. materiały prasowe))
Dwa pokolenia w jednej firmie - od prawej założyciel firmy Marek Kubara z córką Karoliną i jej mężem, Michałem Poznarem (fot. materiały prasowe)
Dwa pokolenia w jednej firmie - od prawej założyciel firmy Marek Kubara z córką Karoliną i jej mężem, Michałem Poznarem (fot. materiały prasowe)
Dwa pokolenia w jednej firmie - od prawej założyciel firmy Marek Kubara z córką Karoliną i jej mężem, Michałem Poznarem (fot. materiały prasowe)
Dwa pokolenia w jednej firmie - od prawej założyciel firmy Marek Kubara z córką Karoliną i jej mężem, Michałem Poznarem (fot. materiały prasowe)
Rozmowa z Karoliną Kubarą, współwłaścicielką firmy Kubara, oferującej produkty pod marką Dobra Kaloria

Dobra Kaloria to marka kojarząca się przede wszystkim z batonami?

Batony są z pewnością naszym najbardziej znanym produktem, ale marka zaczęła funkcjonowanie od produktów śniad...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.12.2024 / 08:27
StoryEditor
Nawet jedna czwarta centrów handlowych w Rosji może zbankrutować. Wszystko przez odsetki i podatki

Jak donosi Kyiv Independent, powołując się na rosyjskie raporty branżowe, nawet 25 proc. działających w Rosji centrów i parków handlowych może w przyszłym roku zostać zamkniętych. Wszystko przez duży wzrost odsetek od kredytów i wysoką inflację, a także wzrost wysokości podatków.

Przedstawiciele Rosyjskiej Rady Centrów Handlowych (RCSC) stwierdzili, że około 25 proc. rosyjskich centrów handlowych jest zagrożonych zamknięciem w nadchodzącym roku.  To efek...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.12.2024 / 10:04
StoryEditor
Rosną długi hurtowni i sieci handlowych przygniatanych przez galopujące koszty i trudną sytuację na rynku. Małe sklepy mają jeszcze większe kłopoty

Ostatnie dane o sprzedaży detalicznej nie napawają optymizmem. Mimo że pensja minimalna znacznie poszła w górę, to Polacy ograniczają wydatki na zakup dóbr trwałych, a nawet artykułów pierwszej potrzeby. Spadki sprzedaży notują kategorie mebli, sprzętu AGD i RTV, odzieży i obuwia oraz żywności i napojów. Do tego, jak podaje Krajowy Rejestr Długów, branża handlowa ma 2,4 mld zł zaległości wobec kontrahentów.

Według najnowszych danych GUS sprzedaż detaliczna w cenach stałych w październiku 2024 r. była wyższa niż przed rokiem o 1,3 proc. W porównaniu z wrześniem odnotowano jej wzrost...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. grudzień 2024 11:29