13.04.2021 / 11:40
StoryEditor

Sławomir Nitek, dyrektor generalny Action Polska: Rok 2021 powinien być dla nas bardzo udany [WYWIAD]

- Ubiegły rok był bez wątpienia trudny dla całej branży handlowej w Polsce, głównie ze względu na restrykcje związane z pandemią. Dotknęły one także Action – podczas wiosennego lockdownu musieliśmy zweryfikować nasze plany rozwoju. Na szczęście udało nam się szybko powrócić do pierwotnie założonego tempa wzrostu – mówi w rozmowie z nami dyrektor generalny Action Polska

Rok 2020 za nami. Już ponad rok życia i prowadzenia biznesu w pandemii. Jaki był ubiegły rok dla sektora i firmy Action, a jaki będzie rok 2021?

Weszliśmy na nowe, bardzo ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. listopad 2024 00:24