04.01.2018 / 10:55
StoryEditor

Sławomir Chłoń, prezes OFZ: Przyszłość sklepów z żywnością organiczną to duże formaty!

Sławomir Chłoń, prezes Organic Farma Zdrowia. (materiały prasowe)
Sławomir Chłoń, prezes Organic Farma Zdrowia. (materiały prasowe)
Sławomir Chłoń, prezes Organic Farma Zdrowia. (materiały prasowe)
Organic Market - największy w Polsce market ekologiczny połączony z ekologicznym Bistro - 1
Sławomir Chłoń, prezes Organic Farma Zdrowia. (materiały prasowe)
Organic Market - największy w Polsce market ekologiczny połączony z ekologicznym Bistro - 2
Sławomir Chłoń, prezes Organic Farma Zdrowia. (materiały prasowe)
Organic Market - największy w Polsce market ekologiczny połączony z ekologicznym Bistro - 3
Sławomir Chłoń, prezes Organic Farma Zdrowia. (materiały prasowe)
Sławomir Chłoń, prezes Organic Farma Zdrowia. (materiały prasowe)
Sławomir Chłoń, prezes Organic Farma Zdrowia. (materiały prasowe)
Sławomir Chłoń, prezes Organic Farma Zdrowia. (materiały prasowe)
- W przypadku małych sklepów, będziemy z pewnością utrzymywali rentowne placówki, jednak przyszłość to zdecydowanie duże formaty. W małych po prostu nie jesteśmy w stanie przedstawić wystarczająco szerokiej oferty, zawsze musimy iść na jakiś kompromis, co nie jest korzystne ani dla klientów ani dla nas – mówi w wywiadzie dla portalu wiadomoscihandlowe.pl Sławomir Chłoń, prezes Organic Farma Zdrowia.

8 listopada Organic Farma Zdrowia uruchomiła największy w Polsce market ekologiczny – Organic. To koncept unikalny jak na poziom rozwoju polskiego rynku eko/bio?

Uruc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.02.2025 / 15:15
StoryEditor
Dyskont przemysłowy Acez w łódzkiej Sukcesji. Asortyment robi wrażenie!
Dyskont przemysłowy Acez w łódzkiej galerii Sukcesja (Konrad Kaszuba)
Dyskont przemysłowy Acez w łódzkiej galerii Sukcesja (Konrad Kaszuba)fot. Konrad Kaszuba
Dyskont przemysłowy Acez w łódzkiej galerii Sukcesja (Konrad Kaszuba)
Dyskont przemysłowy Acez w łódzkiej galerii Sukcesja (Konrad Kaszuba)fot. Konrad Kaszuba
Dyskont przemysłowy Acez w łódzkiej galerii Sukcesja (Konrad Kaszuba)
Dyskont przemysłowy Acez w łódzkiej galerii Sukcesja (Konrad Kaszuba)fot. Konrad Kaszuba
Dyskont przemysłowy Acez w łódzkiej galerii Sukcesja (Konrad Kaszuba)
Dyskont przemysłowy Acez w łódzkiej galerii Sukcesja (Konrad Kaszuba)fot. Konrad Kaszuba
Dyskont przemysłowy Acez w łódzkiej galerii Sukcesja (Konrad Kaszuba)
Dyskont przemysłowy Acez w łódzkiej galerii Sukcesja (Konrad Kaszuba)
Dyskont przemysłowy Acez w łódzkiej galerii Sukcesja (Konrad Kaszuba)
Dyskont przemysłowy Acez w łódzkiej galerii Sukcesja (Konrad Kaszuba)

Wirtualny spacer po nowym dyskoncie przemysłowym Acez w łódzkiej Sukcesji. Niezwykle szeroki asortyment powoduje, że nowy koncept może stanąć od rywalizacji zarówno z Action czy Tedi, jak i z Pepco czy KiK.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze NAN% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.02.2025 / 11:59
StoryEditor
Szymon Turnau, dyrektor Digital & E-commerce w Auchan Polska, na Retail Trends 2025. Weźmie udział w debacie poświęconej rynkom e-commerce i e-grocery
Szymon Turnau, dyrektor Digital & E-commerce w Auchan Polska (Źródło: Szymon Turnau/LI

Szymon Turnau, odpowiedzialny za cyfryzację i rozwój e-commerce w Auchan Polska, będzie uczestnikiem organizowanego przez portal wiadomoscihandlowe.pl kongresu Retail Trends 2025. Weźmie udział w dbacie pt. "Jak robić e-commerce? Szukanie rentowności i efektywności w biznesie e-grocery".

Szymon Turnau, dyrektor Digital & E-commerce w Auchan Polska, jest związany z firmą od ponad 22 lat. Zaczynał od funkcji Project Managera, następnie pracował na stanowisku CIO –...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04. marzec 2025 19:14