15.03.2018 / 12:25
StoryEditor

Sieci rezygnują z jaj z chowu klatkowego. Produkcja zostanie wstrzymana?

(fot. ŁR, wiadomoscihandlowe.pl)
Coraz więcej firm ogłasza rezygnację w swoich łańcuchach dostaw z jaj pochodzących z chowu klatkowego. Ten globalny trend jest coraz bardziej widoczny w sieciach sprzedaży detalicznej, hurtowej, w gastronomii, hotelarstwie oraz wśród producentów żywności. Wpisuje się to w nastroje społeczne.

Od stycznia 2018 roku deklarację rezygnacji z jaj klatkowych złożyły m.in. sieci handlowe Arhelan, Topaz, Żabka, Fresh Market, Eurocash, restauracje i kawiarnie duty free Grupy ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.01.2025 / 14:30
StoryEditor
Japońscy właściciele 7-Eleven bronią sieć przed przejęciem przez Couche-Tard
Japońscy właściciele 7-Eleven bronią sieć przed przejęciem przez Couche-Tard (fot. Sorbis/Shutterstock)

Japońska rodzina Ito, będąca właścicielem holdingu Seven & I, podejmuje działania, by obronić 7-Eleven przed potencjalnym przejęciem przez kanadyjską firmę Couche-Tard, właściciela sieci stacji benzynowych Circle K. Kluczową rolę w tej strategii ma odgrywać kapitał amerykańskiego funduszu Apollo Global Management oraz właściciela japońskiego rywala 7-Eleven, FamilyMart.

Zgodnie z informacjami podanymi przez portal retaildetail.eu, Apollo Global Management jest gotowy zainwestować 1,5 biliona jenów (9,1 mld euro) w transakcję, natomiast Itochu, ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.01.2025 / 11:25
StoryEditor
Orlen Paczka z rekordowymi obrotami na koniec roku. Czy warto sprzedawać ją Poczcie Polskiej?
Automat Orlen Paczka (fot. Miłosz Poloch/pkn Orlen)

Aż ponad 80-proc. wzrost wolumenu obsłużonych przesyłek zanotowała w ostatnim kwartale minionego roku Orlen Paczka. Ponadto o blisko 155 proc. wzrosła także liczba dostaw do automatów paczkowych. To efekt partnerstw z największymi marketplace’ami i sklepami internetowymi. Nie wiadomo jednak, jaja czeka ją przyszłość, bo Orlen myśli o jej sprzedaży.

– Dostrzegamy duże możliwości rozwoju na dynamicznie rosnącym rynku e-commerce. Chcemy je w pełni wykorzystać, wzmacniając naszą pozycję w tym perspektywicznym biznesie. Miniony...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. styczeń 2025 11:48