31.05.2016 / 11:41
StoryEditor

Rynek serów żółtych dynamicznie się rozwija (wideo)

Jacek Wyrzykiewicz, PR & marketing services manager w firmie Hochland Polska (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Kategoria serów twardych interesuje nas już od wielu lat. Wciąż udaje nam się w jej ramach wprowadzać na rynek nowe propozycje, które potrafią zainteresować konsumentów - powiedział Jacek Wyrzykiewicz, PR & marketing services manager w firmie Hochland Polska podczas IX Kongresu Handlu i Dystrybucji 2016.

Aby odnieść rynkowy sukces, nowości muszą przede wszystkim trafiać w obecne oczekiwania klientów. – Od dwóch tygodni dostępny jest w sklepach nasz nowy ser – Hochlander. To zupe...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 79% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.03.2025 / 12:42
StoryEditor
Tak wygląda pierwszy w Polsce sklep rosyjskiej sieci spożywczej Moja Cena
Na zdj. sklep sieci Moja Cena w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na zdj. sklep sieci Moja Cena w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)fot. Wiadomoscihandlowe.pl
Na zdj. sklep sieci Moja Cena w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na zdj. sklep sieci Moja Cena w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)fot. Wiadomoscihandlowe.pl
Na zdj. sklep sieci Moja Cena w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na zdj. sklep sieci Moja Cena w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)fot. Wiadomoscihandlowe.pl
Na zdj. sklep sieci Moja Cena w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na zdj. sklep sieci Moja Cena w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)fot. Wiadomoscihandlowe.pl
Na zdj. sklep sieci Moja Cena w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na zdj. sklep sieci Moja Cena w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na zdj. sklep sieci Moja Cena w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na zdj. sklep sieci Moja Cena w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Placówka handlowa należąca do firmy Torgservis, spółki należącej do rosyjskich oligarchów, ruszyła w Warszawie.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze NAN% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.03.2025 / 09:57
StoryEditor
Sieć DM rozszerza współpracę z Anną Bardowską. Jakie produkty będzie promowała influencerka znana dzięki programowi "Rolnik szuka żony"?
Drogerie DM zatrudniły Annę Bardowską do promowania dwóch swoich marek własnych (fot. materiały prasowe)

Drogerie DM ruszają z kolejną odsłoną kampanii "Wiosenne porządki". Jej twarzą będzie Anna Bardowska, przedszkolanka i influncerka, która rozgłos zdobyła, dzięki uczestnictwu w programie Telewizji Polskiej “Rolnik szuka żony”.

Anna Bardowska, uczestniczka drugiej edycji programu "Rolnik szuka żony", została twarzą działań promujących produkty do domu marek własnych DM – Denkmit i Profissim...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29. marzec 2025 12:12