02.08.2016 / 15:44
StoryEditor

Rynek dań gotowych w słoikach ma się dobrze

Robert Jankowski, prezes firmy Pamapol (fot. mat.pras.)
Na rynku dań gotowych w słoikach, mimo dużej konkurencji, utrzymuje się dobra koniunktura. Kategoria zyskuje zarówno dzięki swojej długiej tradycji, jak i nowym trendom konsumenckim - wynika z rozmowy serwisu wiadomoscihandlowe.pl z Robertem Jankowskim, prezesem firmy Pamapol.

Jak ocenia Pan stan rynku dań gotowych w słoikach?

Rynek dań gotowych w słoikach ma się bardzo dobrze. Konsumenci wskazują, że taki rodzaj opakowania jest dla nich atrakcyjny, ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.01.2025 / 14:34
StoryEditor
Handel gra z WOŚP. Jak Żabka i McDonald‘s wspierają wolontariuszy Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy?
Handel gra z WOŚP. Jak Żabka i McDonald‘s wspierają wolontariuszy Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy? (fot. Shutterstock)

Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, to wydarzenie, w którym pomaga bardzo wielu Polaków. Nic więc dziwnego, że również branża handlowa i QSR chcą dołożyć swoją cegiełkę. Jak Żabka, McDonald‘s czy Burger King będą pomagały wolontariuszom?

Podczas 33. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, który odbędzie się 26 stycznia, sieć sklepów Żabka przygotowała dla wolontariuszy specjalną niespodziankę. Każdy, kto o...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.01.2025 / 15:57
StoryEditor
Leszek Bać wraca w niezłym stylu z siecią MarketVita. Stworzony przez niego projekt w ciągu 5 lat urósł trzycyfrowo i liczy blisko 150 sklepów
Sieć MarketVita stawia pierwsze kroki na Śląsku (fot. MarketVita)

Franczyzowa sieć MarketVita, którą sworzył Leszek Bać rozwija się w południowo-wschodniej części Polski i stawia pierwsze kroki na terenie Śląska. Właśnie ujawniła swoje najbliższe plany.

Polska sieć franczyzowych sklepów spożywczych MarketVita powstała w 2020 roku. Początkowo pod tym logo działało 11 placówek, które funkcjonowały pod logo Spar w czasach, gdy ope...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31. styczeń 2025 01:05