04.09.2023 / 16:16
StoryEditor

Ruch w nowym wydaniu. W jaką stronę będą ewoluowały placówki sieci? Czy Żabka będzie miała nowego konkurenta?

Rafał Bałazy, Członek Zarządu, Ruch SA
Rafał Bałazy, członek zarządu Ruch SA: - Stawiamy przede wszystkim na punkty, które będą czymś pomiędzy starym Ruchem z prasą, drobnym non-foodem, a Orlenem – z jego przekąskami, kanapkami i dobrą kawą. Nie jest to klasyczny model convenience, ale taki, który zgodnie z naszymi analizami jest atrakcyjny dla klienta.

Na ile Ruch w obszarze detalicznym ma być nadal Ruchem, a na ile Orlenem? Czym Orlen w Ruchu – zwłaszcza w tej największej, „sklepowej” wersji spośród trzech zaprezentowanych pr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.04.2025 / 20:12
StoryEditor
Wielkanocne jajka są tak drogie, że Amerykanie farbują ziemniaki
Polowanie na jajka na farmie Young‘s Jersey Dairy w Yellow Springs

Przy wysokich kosztach i ograniczonych dostawach jaj, Amerykanie kreatywnie podchodzą do wielkanocnych tradycji. Konsumenci próbują zastąpić drogie jaja farbując pianki marshmallow, ziemniaki, a nawet cebulę - pisze "The New York Times".

Dla Amerykańskich konsumentów wielkanocne polowanie na malowane jaja jest ważną tradycją. Dziennik "The New York Times" opisuje sytuację, do której doszło w związku epidemią pta...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.04.2025 / 15:52
StoryEditor
Czekolada z anielskimi włosami w sklepach Carrefour i Supeco. Detalista wyprzedził konkurencję?
Carrefour wprowadza do sprzedaży w wybranych sklepach czekoladę z ”anielskimi włosami”, na którą modę, podobnie jak na czekoladę dubajską, kreują social media (fot. materiały prasowe)

Carrefour chwali się, że jako pierwsza sieć handlowa w Polsce wprowadza do sprzedaży czekoladę z "anielskimi włosami". Produkt nie będzie jednak dystrybuowany masowo, a dostępny w wybranych sklepach pod szyldami Carrefour oraz Supeco.

Popularność tzw. dubajskiej czekolady, dostępnej już na rynku w bardzo wielu odsłonach, które często nie pochodzą z Dubaju, pokazuje, że Polscy są otwarci na słodycze w oryginal...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. kwiecień 2025 11:37