25.05.2017 / 14:37
StoryEditor

Renata Juszkiewicz, POHiD: Handel w niedzielę to czas spędzany wspólnie z rodziną

Renata Juszkiewicz, prezes zarządzająca POHiD podczas 10. Kongresu Rynku FMCG 2017 (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
- Socjologowie wypowiadali się wielokrotnie na temat tego, że handel w niedzielę nie jest niczym złym. Tak naprawdę jest to czas spędzany wspólnie z rodziną i łączenie więzi międzyludzkich - mówiła Renata Juszkiewicz, prezes zarządzająca Polską Organizacją Handlu i Dystrybucji podczas 10. Kongresu Rynku FMCG 2017.

Szefowa POHiD-u podczas swojego wystąpienia stwierdziła, że jej zdaniem "lepszym rozwiązaniem jest, żeby polska rodzina wykorzystywała czas na spędzaniu go wspólnie w galerii ha...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.08.2024 / 16:28
StoryEditor
Biedronka zmienia ceny i rankingi w rywalizacji na wyprawkę szkolną z Lidlem

Biedronka i Lidl w tym tygodniu rywalizują o cenę wyprawki szkolnej. Lidl podaje, że jest tańszy o 38 proc. od Biedronki, a Biedronka, że jest tańsza o 10 proc. od Lidla. Problem w tym, że obie sieci powołują się na to samo zestawienie.

Sieci dyskontów znalazły nowe rankingi, na podstawie których mogą pochwalić się, że są najtańsze. Wcześniej rywalizowały na rankingi produktów spożywczych Faktu i ASM Sales Forc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.08.2024 / 09:18
StoryEditor
Minister rolnictwa chce ścisłej współpracy z producentami i przetwórcami. Chodzi o opakowania
W środku: minister rolnictwa i rozwoju wsi Czesław Siekierski (fot. mat. pras.)

21 sierpnia w siedzibie Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi odbyła się konferencja zatytułowana "Rozszerzona Odpowiedzialność Producenta w sektorze przetwórstwa żywności – główne wyzwania i propozycje rozwiązań". Wydarzenie przyciągnęło liczne grono przedstawicieli branży przetwórczej oraz ekspertów z sektora ochrony środowiska, co potwierdza wagę problematyki odpadów opakowaniowych w kontekście polskiego przemysłu spożywczego.

Podczas konferencji głównym tematem dyskusji były prawne aspekty wdrażania Rozszerzonej Odpowiedzialności Producenta (ROP) oraz ich wpływ na organizacyjne i finansowe funkc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24. sierpień 2024 23:32